نماینده رهبر انقلاب در استان البرز:

آیت‌الله شاهرودی شخصیتی مبارز و مجاهد بود

کارشناس روابط عمومی ۰۴ دی ۱۳۹۷ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه ایشان از مبارزین و ماجدهین برجسته در عرصه‌های مختلف به‌خصوص در خط مقاومت عراق بودند، اظهار داشت: حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در خط مقاومت به‌خصوص در عراق نقش زیرساختی و زیر بنایی داشت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، عصر امروز (سه‌شنبه) در مراسمی با تقدیر از خدمات سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسین مجتبی (ع) استان البرز؛ حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز به مدت ۲ سال به‌عنوان دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان منصوب شد

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی بیان داشت: آیت‌الله هاشمی شاهرودی، شخصیت علمی و بزرگواری بودند که برای توسعه معارف اهل‌بیت در جامعه تلاش‌های بسیاری کردند.

وی بابیان اینکه ایشان از مبارزین و ماجدهین برجسته در عرصه‌های مختلف به‌خصوص در خط مقاومت عراق بودند، اظهار داشت: حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در خط مقاومت به‌خصوص در عراق نقش زیرساختی و زیر بنایی داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی در نخستین‌ کنگره‌ دایره‌المعارف‌ فقه‌ اسلامى تأکید کرد: ایشان در کنگره‌ دایره‌المعارف‌ فقه‌ اسلامى که یکی از مهم‌ترین مباحث علمی ماست نقش مهمی را ایفا کرد و با بسیاری از علمای جهان اسلام در ارتباط بود.

آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی شاهرودی در طول این چهل‌ساله انقلاب مسئولیت‌های مختلف و مهمی را بر عهده داشت.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از اهل‌بیت افزود: هیچ‌چیزی جای این عالم ربانی را پر نمی‌کند و این درگذشت باعث خوشحالی و خرسندی شیطان است.

امام‌جمعه کرج تغییر دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر را برای ایجاد انگیزه و هیجان بالاتر دانست و تصریح کرد: اگر مسئله امربه‌معروف و نهی از در جامعه خوب پیاده شود، بازار دادگاه‌ها کساد خواهد شد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه کارها در این امر مهم باید اثباتی و پیشگیرانه باشد، عنوان کرد: گذشته از نهی از منکر باید امربه‌معروف در جامعه توسعه پیدا کند.

وی در ادامه افزود: اگر امور معروف مثل تشویق به مهربانی و رعایت حقوق شهروندی توسعه پیدا کند به‌تبع آن بسیاری از منکرات جامعه از بین خواهد رفت.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر البرز جهت ترویج این فریضه مهم الهی به اعضای ستاد استان توصیه کرد: باید کارگروه‌هایی مثل مجموعه رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر را در کنار خود فعال کنید چراکه این کارگروه بازوهای خوبی برای اجرا هستند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر توسعه امربه‌معروف و نهی از منکر در میان مشاغل، اظهار داشت: در بحث مشاغل، رشوه و کم‌کاری مدیران دستگاه از منکرات بزرگ اجتماعی است.

وی در ادامه افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی که اشتغال ایجاد نمی‌کنند و تولید را توسعه نمی‌دهند ازجمله منکرات در حوزه مشاغل هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در پایان توسعه نظرات رهبری در مسائل فکری و عملی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی را ازجمله معروفات مهم حال حاضر دانست.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.