نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

عدم ثبات مدیریت، البرز را آسیب‌پذیر می‌کند / مسئولین از سیاسی‌کاری پرهیز کنند

کارشناس روابط عمومی ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی تغییرات پی‌درپی مسئولین استانی را نقطه آسیب‌پذیر البرز خواند و اظهار داشت: استان ما به خاطر عدم امنیت شغلی افراد و تغییر پی‌درپی مسئولین بسیار آسیب‌پذیر است و این امر علاوه بر اتلاف وقت و سرمایه باعث سلب اعتماد و امید مردم هم می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با معاون وزیر کشور که ظهر امروز (شنبه) پیش از معارفه رسمی استاندار البرز که در دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد، بیان داشت: مسئولیت داشتن از نعمت‌های خداوند است و اگر توفیق مسئولیت نصیب کسی شود که درروند بهبود زندگی دنیا و آخرت مردم قدم بردارد، باید آن را از عنایات خداوند بداند.

وی در ادامه افزود: باید مواظب وسوسه‌های شیطان هم باشد که خدای‌نکرده مسئولیت را طعمه نبیند و از مسیر درست که خدمت به مردم است دور نشود.

امام‌جمعه کرج به جهات مثبت و منفی استان البرز اشاره کرد و گفت: استان ما در عین آسیب‌پذیر بودن و ساختار استانی ضعیف دارای امکانات و قابلیت‌های فراوانی در بخش‌های کشاورزی و صنعت است که اگر بالفعل شود، می‌تواند استان‌های دیگر را هم تحت پوشش خود قرار دهد.

آیت‌الله حسینی همدانی تغییرات پی‌درپی مسئولین استان را نقطه آسیب‌پذیر استان خواند و اظهار داشت: استان ما به خاطر عدم امنیت شغلی افراد و تغییر پی‌درپی مسئولین بسیار آسیب‌پذیر است و این امر علاوه بر اتلاف وقت و سرمایه باعث سلب اعتماد و امید مردم هم می‌شود.

وی در توصیه‌ای به مسئولین تأکید کرد: در مسئولیتی که دارید سعی کنید کار سیاسی کنید اما سیاسی‌کاری نکنید و این یعنی آن‌قدر خوب کارکنید که مردم بخواهند دوباره به شما و مجموعه شما رای بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز نسبت به عزل و نصب‌هایی که صورت می‌گیرد و خواهد گرفت اظهار داشت: نسبت به عزل و نصب‌ها دخالتی نمی‌کنم و نخواهم کرد اما اگر خدای‌نکرده خطایی صورت گرفت آن را تذکر می‌دهم.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان افزود: کسی که نصب می‌شود باید نظام را قبول داشته باشد و در چارچوب قوانین نظام به وظایفش عمل کند، در غیر این صورت به فتوای رهبری اگر نظام و سیاست‌های نظام را قبول نداشته باشد و مسئولیت بپذیرد، غیر از خیانت به مردم و نظام، حرام شرعی نیز مرتکب شده است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.