استاد صالحین استان البرز:

مجاهد فرهنگی نداریم / دشمن سعی در تضعیف روحیه ایثار و مقاومت دارد

کارشناس روابط عمومی ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمن گفت: تغییر سبک زندگی مسئولان، به حاشیه رفتن الگوی سنتی ایرانی اسلامی، اصالت دادن به بی‌بندوباری و لذت‌جویی، ازجمله تهدیدات فرهنگی در جنگ نرم است که متأسفانه در عرصه مدیریت فرهنگی مجاهدی نداریم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، بعدازظهر امروز (یکشنبه) جلسه فصلی مجمع استادیاران صالحین، با مدیریت آیت‌الله حسینی همدانی برگزار شد.

در این جلسه آیت‌الله حسینی همدانی در توصیه‌های خود به استادیاران صالحین گفت: رابطه تربیتی بین مربی و متربی از عمده وظایف مربیان است که می‌شود با ارائه راهکارهای عملی به‌صورت همگانی و منسجم، بین اعضا و مربی علقه ایجاد کرد.

وی در ادامه خطاب به استادیاران صالحین افزود: در ارائه مطالب به مخاطب خود نیازسنجی کنید و مطالب را به نحوی ارائه دهید تا مخاطب یاد بگیرد که نمی‌داند و به این سبب تشنه مطالبه گری و آموزش شود.

امام‌جمعه کرج در بخشی از این جلسه به بیان تهدیدات فرهنگی و سیاسی دشمن پرداخت و گفت: در جهت مهار و تغییر نظام، دشمن با استفاده از تهدیدات سیاسی، اهدافی را دنبال می‌کند که تضعیف و قداست زدایی از رهبر معظم انقلاب، دامن زدن به اغتشاشات و منفعل سازی نیروی انقلابی نسبت به هنجارشکنی‌ها، ازجمله موارد آن است.

آیت‌الله حسینی همدانی به لزوم آفندی بودن یک کشور انقلابی تأکید کرد و اظهار داشت: ما هم‌اکنون در یک جنگ همه‌جانبه قرار داریم و در جنگ، موضع پدافندی داشتن ضربه است و یک کشور انقلابی باید در موضع آفند باشد.

وی با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمن، گفت: تغییر سبک زندگی مسئولان، به حاشیه رفتن الگوی سنتی ایرانی اسلامی، اصالت دادن به بی‌بندوباری و لذت‌جویی، ازجمله تهدیدات فرهنگی در جنگ نرم است که متأسفانه در عرصه مدیریت فرهنگی مجاهدی نداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان به یکی از مهم‌ترین وظایف مربیان تأکید کرد و گفت: درحالی‌که دشمن سعی در مرعوب‌سازی مردم و تضعیف روحیه ایثار و مقاومت دارد، یکی از مهم‌ترین وظایف مربیان، توسعه نظریه مقاومت در سطح جامعه، به‌خصوص نوجوانان و جوانان است.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، سرهنگ عبدلی جانشین فرماندهی سپاه استان البرز، به ارائه اخبار اجتماعی، سیاسی، نظامی خارجی و داخلی ایران و استان پرداخت و هر یک از اعضای مجمع گزارش عملکرد سالانه خود را ارائه کردند.

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.