آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با مسئولین حوزه‌های بسیج دانشجویی:

بسیج نقشی راهبردی در مقابله با جریان‌های نفوذی دارد

کارشناس روابط عمومی ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۰

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز نیروهای بسیجی را یکی از اهداف حمله‌های نفوذی دشمن دانست و تصریح کرد: بسیج در آماج حمله‌های نفوذی دشمن قرار دارد، لذا دو وظیفه مهم واکسینه کردن خود نسبت به ویروس نفوذ و سپس مصون‌سازی جامعه در برابر آن متوجه نیروی بسیجی و ارزشی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، صبح امروز جمعی از دانشجویان بسیجی و مسئولین حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز، در آستانه روز دانشجو با آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج در محل حسینیه دفتر امام‌جمعه دیدار و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

بعد از صحبت‌های فعالین دانشجویی، آیت‌الله حسینی همدانی ابراز امیدواری کرد و با تأکید بر اهمیت انسجام نیروهای حزب‌الله اظهار داشت: بیان مواضع و گفتار به‌تنهایی قدرت لازم را ندارد و زمانی تبدیل به جریان و قدرت خواهد شد که توسط نیروهای منسجم حزب‌الله پیگیری شود.

وی در ادامه افزود: چگونگی هم‌افزایی و جریان سازی مواضع انقلابی به عهده خود نیروهای حزب‌الله است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با گلایه از کوتاهی نیروهای حزب‌الله در عملی نکردن راهکارهای فرهنگ‌سازی، گفت: به‌عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی استان، اوایل امسال در خطبه‌های نماز جمعه، از بسیجیان، نیروهای حزب‌اللهی و بانوان فرهنگی استان خواستام تا طرح حضور را عملیاتی کنند؛ اما بعضی دستگاه‌ها و دوستان با عقب‌نشینی کار را به تعویق انداختند.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود، به جریان نفوذ که ازجمله تهدیدات جنگ نرم دشمن است پرداخت و گفت: استکبار در طرحی ۱۰ ساله در پی مهار و تغییر نظام اسلامی است و برای رسیدن به این هدف سعی در پیاده‌سازی پروژه نفوذ دارد.

وی در ادامه به توانایی‌ و قابلیت‌های بسیج در مقابله با تهدید نفوذ اشاره کرد و گفت: گام اول مبارزه در این راه، شناخت اصل وجود نفوذ و اعتقاد به عزم دشمن در نفوذ به ساختارهای مختلف نظام است که باید توجه داشت باور نداشتن به جنگ نرم، خودش طعمه جنگ نرم است.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه عده‌ای به جریان نفوذ دشمن باور ندارند، افزود: بسیج به‌عنوان حلقه واسط بین مردم و نظام می‌تواند باور به نفوذ دشمن را در مردم ایجاد کرده و به مقابله با آن بپردازد.

آیت‌الله حسینی همدانی نیروهای بسیجی را یکی از اهداف حمله‌های نفوذی دشمن دانست و تصریح کرد: بسیج در آماج حمله‌های نفوذی دشمن است لذا دو وظیفه مهم واکسینه کردن خود نسبت به ویروس نفوذ و سپس مصون‌سازی جامعه در برابر آن متوجه نیروی بسیجی و ارزشی است.

وی بابیان اینکه دشمن سعی می‌کند نفوذ را به باورهای کارکنان نظام تسری دهد، خاطرنشان ساخت: بسیج با هوشیاری، روشنگری و معرفت افزایی در افکار عمومی پس از اقناع خود، باید اقناعی را در مخاطبان خود دنبال کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز روش‌های آفندی را لازمه عملکرد بسیج دانست و اظهار داشت: ازجمله قابلیت‌ نیروهای بسیجی اقدامات پیش‌دستانه در خنثی‌سازی نفوذ است، لذا نباید نسبت به تهدیدات دشمن منفعل بود و باید بسیج به‌صورت آفندی در این میدان عمل کند.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان دانشجویان را به برگزاری برنامه‌های معنوی توصیه کرد و گفت: برنامه‌های معنوی انسجام بخش، بنیه ایمانی و معرفتی را نسبت به تهدیدات نرم دشمن تقویت می‌کند که باید این برنامه‌ها را همراه با روشنگری در مجموعه خودتان زیاد کنید تا وسوسه‌های دشمن تأثیرگذار نباشد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.