امام‌جمعه کرج خطاب به مسئولان استانی:

دست از سیاسی بازی بردارید؛ رفع مشکلات مردم را در دستور کار قرار دهید

کارشناس روابط عمومی ۰۲ آذر ۱۳۹۷ ۰

آیت‌الله حسینی همدانی ضمن انتقاد از سیاسی‌کاری بعضی مسئولین استانی تأکید کرد: آقایان دست از سیاسی بازی بردارند، این استان امروز احتیاج به مدیران عملیاتی باانگیزه و جهادی دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه دوم آذرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بابیان اینکه ایران اسلامی با ۱۷ هزار شهید ترور بزرگ‌ترین قربانی حقوق بشر آمریکایی است، بیان داشت: باوجود ۱۷ هزار شهید ترور در کشور که همگی با کمک و مساعدت آمریکا و ایادی استکبار به شهادت رسیدند امروز ما را به تروریست متهم می‌کنند.

وی در واکنش به سخنان ترامپ و تروریست خواندن ملت ایران، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا که اظهار می‌کرد با مردم ایران کاری ندارد و با دولت ایران حرف دارد تا به این وسیله مردم را در مقابل نظام قرار دهد، چند روز پیش همه مردم ایران را تروریست خواند تا بار دیگر باطن خود را برملا کند.

امام‌جمعه کرج با خطاب قرار دادن مخالفان جمهوری اسلامی و مدافعان سیاست‌های آمریکا و بازگرداندن تحریم‌ها اظهار داشت: اگر دل‌بستگان داخلی بفهمند، ولو عده‌ای نمی‌خواهند و سعی می‌کنند نظر مردم ما را عوض کنند اما هرگز فراموش نمی‌کنیم و بلند می‌گوییم: آمریکا دشمن ماست و ما هم دشمن آمریکا هستیم.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور جدید عراق به ایران تصریح کرد: آمریکا تمام تلاش خودش را می‌کند تا با استفاده از متحدانی که در منطقه دارد، ایران را در جامعه جهانی منزوی کند اما سفر رئیس‌جمهور عراق به ایران، این سیاست آمریکا را شکست عملی داد.

وی بابیان اینکه این سفر در گسترده شدن روابط دوجانبه و اثر منطقه‌ای اهمیت بسیاری داشت، تأکید کرد: این سفر از جهات مختلف برای هر دو کشور و منطقه مهم بود ؛ به‌خصوص در مسائل اقتصادی و امنیتی که موجبات تقویت محور مقاومت را نیز فراهم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز سخنان وزیر خارجه انگلیس در سفر به تهران را بی‌ادبانه و طلبکارانه خواند و عنوان کرد:  عجیب است که چرا دستگاه دیپلماسی ما این‌قدر منفعل عمل می‌کند و اجازه می‌دهد که دیگران در مسائل داخلی و حتی قضائی ما سخن بگویند و مداخله داشته باشند و حتی بالاتر از آن، تهدید هم بکند.

آیت‌الله حسینی همدانی افزود: هفت ماه از خروج آمریکا از برجام می‌گذرد و بنا بود اروپا به‌سرعت موضع خودش را اعلام کند اما هنوز فرانسه ، آلمان و انگلیس موضعی را اعلام نکرده‌اند و به نفع آمریکا دفع الوقت می‌کنند.

وی بابیان اینکه اروپا نمی‌تواند باسیاست‌های آمریکا مقابله کند، خاطرنشان ساخت: وزارت خارجه باید سیاهه‌ای از مطالبات خودش را با انگلیس بیان می‌کرد و از سؤال می‌کرد که برای حل مشکل برجام چه کرده است اما متأسفانه آقایان نشسته‌اند تا آن‌ها درخواست‌های نامعقول داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگی عمومی استان البرز افزود: با دنیا تعامل داشته باشید اما دست از دیپلماسی حقارت بردارید؛ آیا هنوز بر شما حجت تمام نشده است که راه نجات کشور از مشکلاتی که دارد به دست خارجی‌ها نیست و خودمان باید اقدام داشته باشیم؛ تفکر جهادی و بسیجی را اشاعه کنید تا پیروز میدان باشید.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان دستگاه‌های متخلف بیان داشت: به وضع شهر برسید و برای شهر کارکنید و با کمک شورای شهر و مردم مشکلات شهر را کم کنید.

وی ضمن انتقاد از وضعیت بصری شهر عنوان کرد: مبلمان شهری و وضعیت بصری شهر را احیاء کنید، کرج محور مواصلاتی استان‌های متعددی است که ازاینجا عبور می‌کنند خوب نیست شهر را بی ترکیب و بی‌نظم ببینند.

خطیب نماز جمعه کرج افزود: نورپردازی اول دروازه شهر، خیرمقدم شهر، گل و گل‌کاری ورودی شهر، وضعیت روشنایی معابر، آسفالت خیابان‌ها، وضعیت بنرها و بیلبوردها واقعاً اسفناک است که مسئولان باید به آن رسیدگی کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صنایع کوچک و متوسط استان خاطرنشان ساخت: مسئولان باید برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال همه عزیزان در استان دست‌به‌دست هم بدهند چراکه قابلیت‌های استان بالاست و می‌تواند در موارد زیادی الگوی استان‌های دیگر باشد.

وی از سیاسی‌کاری بعضی از مسئولین استان انتقاد کرد و تأکید کرد: آقایان دست از سیاسی بازی بردارند و مدت مسئولیت را برای خودشان باقیات‌الصالحات کنند، این استان امروز احتیاج به مدیران عملیاتی باانگیزه و جهادی دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز افزود: تمام‌وقت این استان به عزل و نصب و لابی‌گری برای این امور صرف می‌شود،  این امور را رها کنید و به فکر خدمت به مردم باشید.

آیت‌الله حسینی همدانی وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) را هم یادآور شد و تصریح کرد: اگر به بهداشت مردم اهمیت می‌دهید این مورد را در اولویت قرار دهید، به‌جای اینکه به فکر ساخت‌وساز جدید باشید همین ساخته را حفظ کنید.

وی در ادامه خطاب به مسئولین مربوطه عنوان کرد: حتماً باید معترضان بریزند به خیابان و عده‌ای هم سودجو استفاده کنند و بعد برای نظام ناکارآمدی درست کنند تا شما به فکر بیفتید.

رئیس شورای هماهنگی و گسترش فرهنگ قرآنی تأکید کرد: هفته قبل هم تذکر دادم آقایانی که این وزیر و آن مسئول را می‌بینند تا متخلفین را نجات دهند دست‌بردارند و بگذارند دستگاه‌ها کار خودشان را بکنند، ما مصممیم که نگذاریم فسادی درست شود و تا زمانی که هستیم با آن مقابله می کنیم.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، تصریح کرد: امام خمینی (ره) تشکیلاتی را بناگذاری کرد که تربیت‌شدگان آن خود را در مقابل امت اسلامی مسئول می‌دانند.

وی در ادامه افزود: این شجره طیبه که اصل آن ثابت است و فرعش در آسمان چنان تأثیرگذار عمل کرد که الگویی برای کشورهای اسلامی در دفاع از ستم و مقابله با استکبار شد که این تفکر جهانی شده است.

امام‌جمعه کرج ضمن بازخوانی فرمایشات امام خمینی (ره) در خصوص تفکر بسیج در اداره جامعه عنوان کرد: امروز فاطمیون در افغانستان، زینبیون در پاکستان، حشدالشعبی در عراق، قوات الدفاع الوطنی در سوریه، حماس در فلسطین، حزب‌الله در لبنان و انصار الله در یمن با همین روحیه و تفکر در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشت: همین روحیه‌ی ۷۰۰ هزار رزمنده یمنی است که سه سال و نیم با دست‌خالی در مقابل رژیم تادندان‌مسلح آل یهود مقاومت کرده است و می‌تواند در جواب رژیم کودک کش صهیونیستی ۴۷۰ موشک به آن‌ها بزند و سامانه دفاعی آنان و اقتدار خود گفته‌شان را از بین ببرد تا جایی که وزیر جنگ ناچار به استعفا شود.

وی  بابیان اینکه امروز تفکر بسیجی به جان مستکبران عالم وحشت و لرزه انداخته است، تأکید کرد: امروز  همه قوای ما از اقتدار لازم برخور هستند و مرزهای آبی در امنیت کامل بسر می‌برند و نیروی دریایی در تمام آب های جهان حضور مقتدرانه و فعال دارد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.