دیدار فرمانده و جمعی از مسئولین بسیج سپاه ناحیه امام حسین (ع) با نماینده ولی‌فقیه در استان البرز

روابط عمومی (۲) ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، صبح امروز (یکشنبه) در آستانه فرارسیدن هفته بسیج، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (علیه‌السلام) به همراه جمعی از مسئولین حوزه بسیج، با آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، آیت‌الله حسینی همدانی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس بسیج به جایگاه رفیع این شجره طیبه اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در دعایی می‌فرمایند «از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند!» که این دعا از یک عالم شیعی نشان‌دهنده هم‌درجه بودن بسیجیان واقعی با انبیاء و اولیاء الهی است.

وی الگو گیری از روحیه و تفکر بسیجی را ضروری دانست و تأکید کرد: در راستای آموزش و ارائه الگو به قشر نوجوان و جوان نباید متمرکز و منحصر به یک شخصیت خاص شد.

امام‌جمعه کرج در ادامه با اشاره به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، اظهار داشت: عملیاتی شدن تمدن بزرگ اسلامی، علاوه بر نیروی انسانی به چشم‌انداز و مدیریتی با برنامه نیاز دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی افزود: کار با برنامه، به‌کارگیری مناسب نیروی مردمی و منابع است؛ ازاین‌رو باید مردم را وارد فعالیت‌ها کرده و اعتمادشان را به کار زیاد کنید.

وی فعالیت‌های انجام‌شده توسط بسیج را ارزشمند ارزیابی کرد و عنوان کرد: در کنار اهمیت دادن به ظواهر کار، بر عمق‌بخشی به باورها هم تلاش کنید چراکه کار با باور است که ماندگار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی، بیان داشت: باید ضمن انجام اقدامات برای مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن، مردم را نسبت به‌نظام و انقلاب اسلامی امیدوار کرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار آقای احسان خورشیدی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (علیه‌السلام) کرج به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه بسیج در قالب فعالیت‌های محله مهربانی پرداخت.

در ادامه شاهد گزیده‌ای از تصاویر این دیدار هستید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.