آیت‌الله حسینی همدانی:

وزارت خارجه به اقدامات دانمارک پاسخ قاطعانه دهد / راه مقابله با آمریکا، ایستادن در مقابله زیاده‌خواهی‌های اوست

کارشناس روابط عمومی ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ۰

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه وزارت خارجه در مقابل اتهاماتی که به کشور زده می‌شود فقط به محکومیت اکتفا نکند، تصریح کرد: وزارت خارجه باید اقدامات مؤثر داشته باشد و نکند به خاطر برجام اروپایی که خاصیتی هم ندارد عزت ملت ایران نادیده گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه یازدهم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ضمن اشاره به حضور باعظمت و مقتدرانه مردم جهان و ایران اسلامی در اجتماع بزرگ اربعین اظهار داشت: این حماسه علاوه بر وحدت بین مسلمانان جهان پیام‌هایی برای سران استکبار به‌خصوص آمریکا داشت.

امام‌جمعه کرج در ادامه با اشاره به سیزدهم آبان ماه مصادف با سالگشت حمله مأموران شاه به دانش آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۵۷ گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ چهره بسیاری از لیبرال‌ها که خودشان را انقلابی معرفی کرده بودند و در بدنه نظام جای‌داده بودند آشکار کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، خاطرنشان ساخت: نفی سلطه گری، ظلم‌ستیزی و استقلال‌خواهی وجه مشترک اتفاقات ۱۳ آبان در مقاطع مختلف زمانی است که محور اصلی همه این حوادث آمریکاست لذا ۱۳ آبان ماهیت کاملاً استکبارستیز و ضدآمریکایی دارد.

وی ۱۳ آبان امسال را حساس و ویژه خواند و تصریح کرد: آمریکا بعد از ۴۰ سال تلاش بی‌نتیجه که انواع شرارت‌ها و خباثت‌ها را نسبت به ایران و نظام اسلامی داشت سعی می‌کند تا صادرات نفت ایران را به صفر برساند که در این زمینه هم موفق نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اظهار داشت: آمریکا با جنگ روانی و بزرگ‌نمایی تحریم‌ها می‌خواهد در روز مبارزه با آمریکا تحریم‌هایی را شروع کند که روز اقتدار ملت و شکست آمریکا را روز تسلیم ملت ایران قرار دهد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه آمریکا بعد از گذشت ۴۰ سال ملت ایران را نشناخته، بیان داشت: آمریکا و ای کسانی که قلبتان به عشق آمریکا می‌تپد این را بدانید که ما تا زمانی که آمریکا سر جایش ننشیند و دستش از منطقه کوتاه نشود به مبارزه ادامه داده و از پای نخواهیم افتاد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل کشور دائماً سخن از سازش با آمریکا می‌زنند افزود: برای پیروز شدن بر آمریکا باید در مقابل او ایستاد نه اینکه باج داد؛ از بین رفتن دشمن اگر بااقتدار و عزت باشد ارزشمند و بزرگ است.

نماینده رهبر انقلاب در استان البرز بابیان اینکه قدرت‌های استکباری اهمیت نظام اسلامی را به‌خوبی درک کرده‌اند، خاطرنشان ساخت: نظام اسلامی با اهداف بلند انقلابی اگر تثبیت شود و پایه‌های خودش را محکم کند قدرتی ممتاز در منطقه غرب آسیا و قدرت تحکیم کننده بین‌المللی خواهد شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه قدرت نظام اسلامی را به ضرر رژیم کودک کش صهیونیستی دانست و عنوان کرد: با رصد تحولات منطقه می بنید که آینده روشنی برای نظام اسلامی رقم خواهد خورد و هم‌اکنون نیز رقم خورده است که این موجبات نگرانی آمریکا و اذنابش را فراهم می‌کند.

وی در پاسخ به عده‌ای که راه رسیدن به سعادت وزندگی پیشرفته را در همراهی با آمریکا می‌بینند و می‌گویند شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذارید شاید مشکلات شما کم بشود، گفت: مگر کینه‌توزی‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و رسانه‌ای آمریکا نسبت به اسلام و ملت ایران تمام‌شده که ما این شعار را کنار بگذاریم؟

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه افزود: شعار مرگ بر آمریکا ریشه در آرمان‌های انقلاب دارد و واکنش مردم ایران به اهداف کینه‌توزانه و خصمانه آمریکا است.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه امروز شعار مرگ بر آمریکا تنها شعار ملت ایران نیست، اظهار داشت: بسیاری از کشورهای جهان این شعار را در مناسبت‌های مختلف سر می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا با انواع حیله‌ها می‌خواهد ۱۳ آبان امسال را کمرنگ کند، خاطرنشان ساخت: آمریکا ۱۳ آبان امسال را به خاطر بسپار که چگونه نوجوانان، جوانان، دانشجویان و همه ملت ایران بینی تو را به خاک خواهند مالید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بیان داشت: اقدام کشور دانمارک و چند وقت قبل کشور فرانسه در جهت متهم کردن ایران به اموری که در شأن ملت و مردم ما نیست باید پاسخ قاطعانه‌ای را دریافت کند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه وزارت خارجه در مقابل اتهاماتی که به کشور زده می‌شود فقط به محکومیت اکتفا نکند، تصریح کرد: وزارت خارجه باید اقدامات مؤثر داشته باشد و نکند به خاطر برجام اروپایی که خاصیتی هم ندارد عزت ملت ایران نادیده گرفته شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه اروپایی‌ها قصد دارند به هر وسیله‌ای که شده از تعهداتی که دارند فرار کنند، گفت: اروپایی‌ها نمی‌توانند نسبت به آمریکا موضع داشته باشند و به آمریکا نه بگویند و این را آقایان باید در نظر بگیرند و از یک چاله‌ای به چاه که عمیق‌تر از قبل است نیفتند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.