آیت‌الله حسینی همدانی در اجتماع هیئت‌های دانشجویی استان البرز:

سوء مدیریت‌ها عزت جامعه را از بین می‌برد

کارشناس روابط عمومی ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۰

امام‌جمعه کرج گفت: امروزه دشمن با فشار تبلیغاتی و جنگ رسانه‌ای به دنبال تغییر باورها و در پی آن تغییر رفتار و حاکمیت است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع دانشگاهیان استان البرز، ضمن قدردانی از اجتماع پرشور دانشجویان عزادار، به بیان نکاتی از زندگی امام حسن مجتبی علیه‌السلام پرداخت.

وی در ادامه دوره امامت امام حسن مجتبی علیه‌السلام را جزو سخت‌ترین دوره‌ها برشمرد و گفت: این دشمن نبود که امام را مذل المومنین خواند و خیمه‌اش را غارت کرد، بلکه اطرافیانی که ادعای محبت داشتند اقدام به خیانت به ایشان کردند لذا اگر از شرایط آن زمان درس نگیریم بعید نیست که ما هم به آن قصه مبتلا شویم.

امام‌جمعه کرج قیام مردم علیه امامشان را نتیجه جنگ رسانه‌ای دشمن دانست و اظهار داشت: امروز هم دشمن با فشار تبلیغاتی و جنگ رسانه‌ای به دنبال تغییر باورها و در پی آن تغییر رفتار و نهایتاً تغییر حاکمیت است.

آیت‌الله حسینی همدانی خاطرنشان ساخت: سوء مدیریت‌ و خیانت‌ها، مسیر را به سمتی می‌کشاند تا همانند دوره امام حسن مجتبی علیه‌السلام مردم به‌جای عزت، نان طلب کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن درصدد تضعیف قدرت تحلیل مردم است؛ دانشجویان و روحانیت را دو قشر فرهیخته جامعه معرفی کرد که در این برهه حساس می‌توانند به رشد فکری و معنوی جامعه کمک کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به روایت سامری، تبعیت از رهبری جامعه را ضروری دانست و بیان داشت: سامری به دلیل اینکه از جانشین حجت خدا، حضرت هارون (ع) تبعیت نکرد مورد شدیدترین سخنان خدا در قرآن کریم قرار گرفت.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به دشمنی هدفمند استکبار، بصیرت و دفاع به‌موقع سربازان را ضروری برشمرد و گفت: عدم روشنگری و دفاع به‌موقع، باعث می‌شود تا رهبری وظیفه روشنگری و دفاع را به دوش بکشد.

وی در پایان در خصوص تبیین جایگاه سرباز و امام در جامعه گفت: اگر فرمانده کل خود وارد خط مقدم شود و جنگ انفرادی کند یعنی فاصله قرارگاه تا خط مقدم کارشان را به‌درستی انجام نداده‌اند.

گفتنی است دانشجویان نماز جماعت ظهر را به امامت آیت‌الله حسینی همدانی اقامه کردند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.