آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه:

وزیر و وکیلی که برای رفع مشکلات کشور با دشمن دوستی کند خائن به ملت و نظام است

کارشناس روابط عمومی ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ۰

امام‌جمعه کرج گفت: وزیر و وکیلی که القاء کند برای رفع مشکلات کشور چاره‌ای نداریم جز اینکه با دشمن دست دوستی دهیم و او را راضی نگه‌داریم به تعبیر رهبری خائن به ملت و نظام است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیستم مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج با اشاره به نزدیکی ایام شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و جنگ رسانه‌ای معاویه علیه امام بیان داشت: جنگ نرم با ابزار رسانه‌ای به شکل‌های مختلف همیشه هست و امروز هم دشمنان ما با همین ابزار تلاش می‌کنند که بر افکار عمومی اثر بگذارند که باید با هشیاری و بیداری با آن برخورد نمود.

وی در ادامه افزود: دشمنان با ترفندهای رسانه‌ای درصدد از بین بردن ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی هستند و تلاش می‌کنند تا هویت و ماهیت دینی و انقلابی ما را تغییر بدهند لذا در ترویج ناهنجاری‌های اجتماعی، بی‌بندوباری‌های اخلاقی و رشد بی‌حیایی تلاش می‌کنند و کوشا هستند.

امام‌جمعه کرج با اشاره به اینکه دشمنان دائماً با ایجاد یاس القا می‌کنند که نظام در حال فروپاشی است و به بن بست رسیده است گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه دو ساعت و نیمه با سران قوا درباره‌ی مسائل اقتصادی کشور تأکید کردند که در کشور هیچ بن‌بست و مشکل غیرقابل‌حلی وجود ندارد.

آیت‌الله حسینی همدانی اقتصاد مقاومتی را راه مقابله با فشار اقتصادی دشمن دانست و عنوان کرد: مسیر عاقلانه این است که با قدرتمندتر کردن خودمان از درون فشارهای دشمن را خنثی کنیم؛ اقتصادی مقاومتی نقشه راه و فعلاً تنها رسیدن به نقطه مطلوب است.

وی با انتقاد از عدم به‌کارگیری جوانان در امور جاری کشور گفت: این سیل عظیم نیروی انسانی اگر وارد کارها بشود آیا کاری روی زمین می‌ماند؟

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اظهار داشت: عده‌ای واقعیت‌های کشور را نمی‌شناسند و خائنانه به‌سوی دشمن حرکت می‌کنند، اول القا بن‌بست می‌کنند و سپس غرب و دولت استکباری را ناجی کشور می‌دانند اما بدانید که هیچ قدرتی در مقابل قدرت و اراده دین خواهان و ملت مسلمان ایران توان ایستادگی ندارد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه دشمن ذلت و تبعیت ما را می‌خواهد، گفت: دائماً گفتند که مشکلات کشور با توافق هسته‌ای حل می‌شود اما بیش از دو سال است که برجام امضاء شد و هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد باز امروز عده‌ای به نفع استکبار و آمریکا حرف می‌زنند و القا می‌کنند که به بن‌بست رسیدم.

وی در ادامه افزود: وزیر و وکیلی که  القاء کند برای رفع مشکلات کشور چاره‌ای نداریم جز اینکه با دشمن دست دوستی بدهیم و او را راضی نگه‌داریم به تعبیر رهبری خائن به ملت و نظام است.

نماینده رهبر انقلاب در استان البرز بیان داشت: آقایان برای بریدن بهانه دشمن برجام را پذیرفتند و هسته‌ای ما از بین رفت و این بار می‌خواهند با F.A.T.F امنیت و اقتصاد ما را از بین ببرند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به سخنان نمایندگان موافق در مجلس که پیوستن به کنوانسیون C.F.T را سبب بهبود وضع بانک‌ها و اقتصاد می‌دانستند، گفت: وزیر خارجه با صراحت گفت تضمینی برای حل مشکلات ما وجود ندارد اما مى‏توانیم تضمین دهیم که با نپیوستن به این لایحه، آمریکا بهانه مهمى را براى افزایش مشکلات ما پیدا خواهد کرد.

امام‌جمعه کرج افزود:  آیا این حرف معنایی غیر از بن‌بست در مقابل آمریکا می‌دهد؟ یعنی رویکرد دولت، گرفتن بهانه‏ هاى فشار از دست آمریکاست. مگر برای بریدن بهانه آمریکا هسته ایمان را دود نکردیم چه شد؟

وی هدف دشمنی و بهانه‌تراشی آمریکا را تضعیف روحیه استقلال‌خواهی، عزت و اقتدار دانست و تأکید کرد: روحیه ملت ما برای مبارزه با آمریکا هرگز کم‌رنگ و تضعیف نخواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز نقش شورای نگهبان را بسیار مهم برشمرد و عنوان کرد: گروه‌هایی با جنگ رسانه‌ای درصدد ایجاد فشار بر شورای نگهبان هستند تا شاید بتوانند او را از عمل به وظیفه‌اش دور و دچار مصلحت‌اندیشی کنند.

 آیت‌الله حسینی همدانی در پایان بابیان اینکه نمایندگان موافق C.F.T رأی به این الحاق را در جهت منافع ملی و مصالح مردم می‌دانند، بیان داشت: اگر چنین است پس چرا نام خودشان را برای این افتخاری که کسب کردند شفاف نمی‌گویند؟

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.