فیلم/

ای وکلای مردم، موکلین شما، از شما می‌خواهند که عزت و اقتدار کشور را حفظ کنید و تن به امضای قرارداد ننگین ندهید

کارشناس روابط عمومی ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ۰

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه سیزدهم مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج با اشاره به خطرات و هزینه‌های پذیرفتن لایحه استعماری F.A.T.F تصریح کرد: یکی از قراردادهایی که کشور را در آینده دچار مشکل خواهد کرد و تسلیم شدن در مقابل خواسته‌های دشمنان را فراهم می‌کند پذیرفتن قرارداد F.A.T.F است.

وی با تأکید بر اینکه پذیرفتن این قرارداد امنیت اقتصادی و سیاسی ایران را به خطر می‌اندازد بیان داشت: حق شرط هیچ تضمینی برای ما نخواهد آورد و کدام کشور از حق شرط استفاده کرده که حالا به‌واسطه حق شرط این قرارداد را قبول کنیم و بعداً از آن استفاده کنیم؟

امام‌جمعه کرج حق شرط این قرارداد را یک لغزشگاه بسیار خطرناک دانست و اظهار داشت: امروز کار دست مجلس است و اگر آقایان وکلای مجلس، وکیل مردم هستند، باید در راستای خواسته‌های موکلینشان قدم بردارند و حرکت کنند والا اگر موکلین از وکلا چیزی از وکیل بخواهد وکیل کار دیگری انجام دهد این وکالت خودبه‌خود باطل خواهد شد.

آیت‌الله حسینی همدانی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: ای وکلای مردم، موکلین شما، از شما می‌خواهند که عزت و اقتدار کشور را حفظ کنید و تن به امضای قرارداد ننگین ندهید.

  1. موکلین شما، از شما می‌خواهند که عزت و اقتدار کشور را حفظ کنید و تن به امضای قرارداد مشکل ساز برای ایران ندهید


در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.