نماینده ولی فقیه در استان البرز/

اقتدار پلیس را در فضای مجازی و حقیقی نشان دهید

فضای مجازی ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ۰

در آستانه هفته نیروی انتظامی، سردار محمدیان، همراهی جمعی از فرماندهان و معاونین ناجا در استان البرز، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج، با ایشان دیدار و گفتگو کرده و به بیان گزارش عملکرد فرماندهی انتظامی استان در سال گذشته و برنامه‌های آتی این نهاد پرداخت.

در این دیدار آیت‌الله حسینی همدانی ضمن تقدیر از عملکرد پلیس در استان، بیان داشت: شما پاسداران و حافظان امنیت، به‌عنوان امانتی الهی هستید که همه‌چیز در پرتو آن نقش پیدا می‌کند و جایگاه آن به‌اندازه‌ای است که حتی تهدید امنیت جامعه نیز در اسلام با شدیدترین مجازات‌ها روبرو است.

وی اظهار داشت: امنیت جامعه، در ابعاد مختلف اجتماعی، روانی، منطقه‌ای و امثال‌ذلک، همیشه مورد طمع دشمن بوده و هست و همواره به دنبال این هستند که کشور ما را ناامن جلوه دهند.

امام‌جمعه کرج، با تأکید بر لزوم حراست و تقویت امنیت در جامعه، خاطرنشان ساخت: حراست از امنیت به‌عنوان یکی از سرمایه‌های اصلی کشور، عملی ارزشمند و مهم است، لذا افراد مشغول در این حوزه نیز باید خود را در این زمینه تقویت کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی ادامه داد: اهلیت و شایستگی، اولین اصل برای حراست از امنیت جامعه است و هرکسی برای ورود به این حوزه باید خصوصیاتی چون حیا، تعهد، امانت‌داری و رازداری را در خود به کمال برساند.

وی دانایی و توانایی علمی را دیگر ویژگی پاسداران امنیت دانسته و تصریح کرد: امروز، هر زمینه‌ی کاری، نیازمند اطلاعات و تخصص‌های علمی مربوط به خود است و الحمدالله نیروی پلیس در طول عمر چهل‌ساله‌ی خود، در این زمینه به رشد بالایی رسیده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه پلیس زمان طاغوت، برای ایستادن در مقابل مردم تعلیم‌دیده بود، اما نیروی انتظامی در نظام اسلامی، در کنار مردم و حافظ امنیت آن‌هاست، اظهار داشت: نمی‌توان این دو نگاه متضاد را در یک راستا دانست و لذا هوشمندی و بصیرت برای شناخت دشمن، شناخت طرح‌های او، روش‌های عملیاتی او و روش‌های خنثی‌سازی این طرح‌ها، از نیازهای ضروری پلیس امروز است.

وی قانون مداری را اصل مهم دیگری برای قوای انتظامی دانسته و ادامه داد: بقیه پیشرفت‌ها و شغل‌ها، همچون رشد علمی، تولیدات هسته‌ای، علوم نانو یا پیشرفت‌های موشکی، همه در سایه فعالیت قوی پلیس تحقق می‌یابند و ارزش و اهمیت شغل امنیت سازی در جامعه باید موردتوجه دائمی شما باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی توجه معیشتی و فرهنگی به خانواده‌های کارکنان را از لوازم مهم آرامش نیروهای انتظامی دانسته و گفت: آرامش خانوادگی نیروها در ابعاد مختلف، موجب رشد همه‌جانبه مجموعه و انجام‌وظیفه صحیح‌تر آن‌ها می‌شود.

نماینده رهبر انقلاب در استان البرز، تهاجم گسترده به اقتدار پلیس در فضای مجازی را نقشه دشمن دانسته و تصریح کرد: برخلاف شدت عمل موجود در پلیس سایر کشورها، نیروی انتظامی در نظام اسلامی عملکردی توأم با رحمت و رأفت داشته و دارد و دشمن نیز تلاش می‌کند از همین مسئله سو استفاده کند.

وی تأکید کرد: رهبر انقلاب پلیس را مظهر مهربانی و البته امنیت و اقتدار نظام می‌دانند و نیروی انتظامی باید این اقتدار در مقابل متخلفین و قانون‌شکنان را به شکل مناسب و روشن چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی به جامعه نشان دهد تا تبلیغات منفی دشمن برای شکستن این اقتدار خنثی شوند.

برای مشاهده تصاویر این دیدار، اینـــــــــــــــــــــــــــــــــجا کلیک کنید.

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.