آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با خانواده شهید حججی:

شهید حججی نقطه‌ی عطف شهادت در سال‌های اخیر است

کارشناس روابط عمومی ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ۰

امام‌جمعه کرج گفت: برای جلوگیری از گسست بین نسلی، ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نوجوان، آموزش‌وپرورش باید برنامه‌هایی جهت دیدار دانش آموزان با خانواده شهدا و جانبازان تنظیم کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، خانواده شهید حججی در سفر به استان البرز با حضور در دفتر امام‌جمعه کرج با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار کردند.

در این دیدار آیت‌الله حسینی همدانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای مدافع حرم گفت: رهبری معظم انقلاب تعبیرات خیلی خوبی را نسبت به شهید حججی داشتند که برای تشریح و تبیین هرکدام از آن‌ها فضای صحبت فروانی وجود دارد.

ایشان در ادامه افزود: خداوند افراد نادری را قرار داده که می‌توانند در دل‌ها انقلاب ایجاد کنند که هرکدام از آن‌ها در مقطعی از زمان بروز و تحولی را ایجاد می‌کنند.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه شهید حججی افکار عمومی را متحول کرد، خاطرنشان کرد: وقتی‌که جامعه در خمودی، رکود و روزمرگی به سر می‌برد، ناگهان شهید حججی بروز می‌کند و دل‌ها، ذهن‌ها و فضا را متحول می‌کند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به حمله تروریستی امروز اهواز عنوان کرد: هدف دشمن نابودی و از بین بردن اسلام است که ما نباید در برابر این هجمه‌ها احساس ضعف داشته باشیم.

ایشان با یادآوری دوران جنگ تحملی خاطرنشان ساخت: رژیم بعث عراق هنگامی به ایران هجوم آورد که احساس کرد ما به‌واسطه‌ی پیروزی انقلاب اسلامی ضعیف هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه امروز هم عده‌ای در داخل کشور در مباحث اقتصادی هم‌چین اظهاراتی رادارند، تصریح کرد: اگر ما احساس ضعف از خودمان نشان بدهیم، سبب توجه دشمن می‌شود و ما اکنون ما را مبتلابه جنگ اقتصادی و رسانه‌ای می‌کند.

آیت‌الله حسینی همدانی شهید حججی را نقطه عطف شهادت در سال‌های اخیر دانست و گفت: نظام و انقلاب اسلامی به‌واسطه‌ی خون این شهیدان بیمه می‌شود و استوار باقی خواهد ماند.

ایشان اظهار داشت: برای جلوگیری از گسست بین نسلی، ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نوجوان، آموزش‌وپرورش باید برای دانش آموزان برنامه‌هایی جهت دیدار با خانواده شهدا و جانبازان تنظیم کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در پایان در خصوص اهمیت این کار افزود: امروزه ما با نسلی مواجه هستیم که به‌شدت تحت تأثیر فضای مجازی قرارگرفته و بنیان‌های فکری او نسبت به مسائلی چون امام حسین (ع) و اهل‌بیت نیز بی‌تفاوت است و باید برای آن برنامه‌ریزی شود.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.