شرط عزت و استقلال اقتصادی، عمل به اقتصاد مقاومتی است

کارشناس روابط عمومی ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ۰

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قادر محمدی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر کرج ضمن توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی و گرامیداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ گفت: بهترین توشه سفر آخرت تقوای الهی است و دنیاپرستی سرآغاز همه فتنه‌هاست.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین تصریح کرد: فضای جلسات باید همراه با منطق و عاطفه باشد و شور و شعور حسینی در کنار هم قرار گیرد.

امام‌جمعه موقت کرج افزود: جلسات باید بانظم و زمان مشخص شروع و پایان یابد و به نیمه‌های شب کشیده نشود و دسته‌های عزاداری در مسیرهایی با کمترین بار ترافیکی حرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قادر محمدی گفت: ذبح دام‌ها باید با رعایت مسائل شرعی و بهداشتی انجام شود و بهتر است مانند عید قربان که دامپزشکی استان به‌خوبی عمل کرد، در این ایام نیز با قرار دادن ناظر پزشکی و بهداشتی بر این امور نظارت و بازرسی داشته باشد.

وی خطاب به مداحان و سخنرانان ایام سوگواری اباعبدالله الحسین، بیان داشت: سخنرانان از مدارک و منابع معتبر استفاده کنند و مداحان اهداف سید مظلومان که عزت، شرف و مبارزه با ظلم و فساد است را به همگان بیان کنند.

خطیب موقت نماز جمعه کرج تلفیق هرگونه خرافات با واقعه کربلا و بدعت در عزاداری را از آسیب‌های بزرگ به مذهب تشیع خواند و تأکید کرد: مداحان باید عوامل عزت مسلمین ، اتحاد امت اسلامی و اتحاد داخلی را با مداحی که تلفیقی از علم و هنر است بیان کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قادر محمدی خاطرنشان کرد: مسئولین اختلاف را کنار بگذارند و در کنار هم برای خدمت به مردم تلاش کنند، چراکه دود این اختلافات تنها به چشم مردم می‌رود.

وی بابیان اینکه هدف دشمن اختلاف‌افکنی در بین امت اسلامی است گفت: دشمن با تبلیغات گسترده در فضای مجازی می‌خواهد بین شیعیان ایران و عراق اختلاف ایجاد کند، چراکه حضور ایرانیان در اربعین حسینی باعث ترس دشمنان از این وحدت شده است.

امام‌جمعه موقت کرج بابیان اینکه برخی از نمایندگان مجلس به نظر نماینده ترامپ و کشور آمریکا هستند و از منافع این کشور حمایت می‌کنند، تصریح کرد: نمایندگان ملت به‌جای بیان درد مردم که امروز بیکاری، گرانی و فساد است یک سری مسائل گزاف مانند رفع حصر را بیان می‌کنند درحالی‌که این موضوع خط قرمز مردم و نظام است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قادر محمدی در پایان مسافربری شدن فرودگاه پیام را نمونه‌ای از خدمات به ملت دانست و گفت: امروزه عزت ما در استقلال اقتصادی است که با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.