امام‌جمعه موقت کرج:

مسئولین از فرصت باقی‌مانده برای خدمت به‌نظام و مردم استفاده کنند

کارشناس روابط عمومی ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ ۰

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا کریمی  در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر کرج ضمن  تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، آغاز هفته دولت و روز کارمند گفت: دولتمردان و مسئولین با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر از فرصت باقی‌مانده جهت خدمت به‌نظام و مردم و اجرای منویات مقام معظم رهبری استفاده کنند.

وی افزود: در دستگاه‌های دولتی و بدنه نظام افراد پاک دست، مؤمن، فعال و دلسوز فراوان داریم، ولی نمی‌توانیم منکر بعضی از بی‌تدبیری‌ها، کم‌کاری‌ها، خطاها، سوءاستفاده‌ها و رانت‌خواری‌های عده‌ای محدود هم شویم.

امام‌جمعه موقت کرج با اشاره به اینکه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان از زمان انقلاب وجود داشته است گفت: شرایط زمان ما از خیلی جهات شبیه شرایط صدر اسلام و رسول خداست و مانند اکنون با تهاجم فرهنگی، تحریم، تهدید و حتی اجماع علیه مسلمین همراه بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی تصریح کرد: خداوند در بحران این توطئه‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای امت اسلام به وجود آورده بودند در چند جای قرآن می‌فرماید از آن‌ها نترسید و بیان امام و رهبری مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند با استناد از همین آیات قرآن می‌باشد.

وی در مقابل بابیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید از من بترسید، گفت: اگر گناه زیاد شد خداوند حمایت و عنایت اش را از ما می برمی‌دارد و متأسفانه برخی از گناهان  مانند رباخواری، کم‌فروشی، حرام‌خواری، بی‌نمازی و غیره در جامعه رواج پیداکرده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی در ادامه افزود: دهن‌کجی برخی به احکام الهی و مقدسات حاصل ماهواره‌، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن است.

خطیب موقت نماز جمعه کرج در پایان خاطرنشان کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه منحل شده و به‌خوبی صورت نمی‌گیرد، درصورتی‌که این دو واجب الهی به‌عنوان حافظ و نگهبان بقیه احکام به شمار می‌آیند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.