امام‌جمعه موقت کرج:

هدف امروز عناصر استکبار، تفرقه‌افکنی و شبهه آفرینی در کشور است

کارشناس روابط عمومی ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ۰

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید فضل‌الله حسینی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر کرج، ضمن توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی و با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام باقر (ع) بیان داشت: رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس با تمام توان ۸ سال در جنگ تحمیلی علیه دشمن بعثی ایستادگی کردند.

وی اظهار داشت: در ایران وقتی یک خانواده، شهیدی در راه دفاع از وطن تقدیم کرده همه با افتخار به آن‌ها نگاه می‌کنند و احترام برای آن‌ها قائل هستند.

امام‌جمعه موقت کرج با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد بیان کرد: این کودتا لکه ننگ دیگری بر دامن آمریکا است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در حال حاضر در حال جنگ تمام‌عیار اقتصادی دشمن قرار دارد، عنوان کرد: دشمن از ایجاد جنگ نظامی علیه ایران اسلامی خسته و ناامید شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی با بیان اینکه دشمن حتی در یمن هم نتوانسته به اهداف خود برسد، گفت: استکبار با به‌کارگیری تمام امکانات و سلاح‌های پیشرفته در باتلاق یمن گیرکرده و امکان بیرون آمدن از آن را ندارد.

وی با بیان اینکه سوریه، لبنان و عراق کشورهایی هستند که دشمن علی‌رغم همه هزینه‌های کلان و به‌کارگیری امکانات و سلاح‌های روز دنیا در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده است، تصریح کرد: دشمن ازلحاظ نظامی هرگز جرئت حمله به ایران اسلامی را ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن جنگ رسانه‌ای را علیه ایران اسلامی به‌صورت متحد آغاز کرده است، متذکر شد: در این جنگ شبیه جنگ احزاب عمل می‌کنند و آمریکا از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی برای اینکه وانمود کند که ایران به بن‌بست رسیده استفاده می‌کند و این‌گونه وانمود می‌کنند که تنها راه نجات ایران از این وضعیت مذاکره و تسلیم شدن در مقابل خواسته‌های آن‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی با بیان اینکه آمریکا سعی دارد که بین ملت و حاکمیت ایجاد تفرقه و اختلاف کند، گفت: امروز تمام شبکه‌های استکباری و عناصر داخلی او به دنبال تفرقه‌افکنی و شبهه آفرینی در کشور هستند.

خطیب موقت جمعه کرج با بیان اینکه انتقادات باید از سوی دولت پذیرفته شود، تصریح کرد: انتقادات سازنده سبب تضعیف دولت نیست و اتحاد بین ملت و حاکمیت باید برای جلوگیری از ایجاد تفرقه دشمن جدی گرفته شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی با بیان اینکه دشمن نقاط ضعف را در کشور شناسایی و آن‌ها را بزرگ‌نمایی می‌کند، عنوان کرد: دشمن تمام موفقیت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف اعم از نانو و فنّاوری‌های مختلف را نادیده می‌گیرد.

وی با بیان اینکه قدرت رسانه‌ای کشور باید تقویت شود، تصریح کرد: یک شبکه پیام‌رسان بسیار قدرتمند باید با توجه به ظرفیت‌های داخلی ایجاد شود تا در مقابل جنگ دشمن مقابله کند.

امام‌جمعه موقت کرج با اشاره به راه انداختن جنگ اقتصادی توسط دشمن، افزود: اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است و راهکارها و نظرات رهبر معظم انقلاب در این راه، راهگشا بوده و مجازات مفسدان اقتصادی در این راه بسیار کمک‌کننده و راهگشا است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.