امام‌جمعه موقت کرج:

دشمن با جدیت تمام در پی ضربه زدن به مردم است

کارشناس روابط عمومی ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ۰

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قادر محمدی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر کرج، ضمن توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی بیان داشت: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دشمن و نقشه‌های دشمن را خوب می‌شناسند و اقرار دشمن نیز همین است که ایشان دشمن‌شناس بزرگی است.

وی اظهار داشت: سران آمریکا و استکبار جهانی هم به این موضوع اذعان دارند که میلیون‌ها دلار هزینه‌های آمریکا با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب نقش بر آب می‌شود.

امام‌جمعه موقت کرج با بیان اینکه رئیس‌جمهور روسیه رهبری معظم انقلاب را سیاستمداری صادق و آینده‌نگر می‌داند، گفت: فرمایشات رهبری معظم انقلاب در مورد نابودی اسراییل تا ۲۵ سال آینده یقیناً محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی با بیان اینکه تأکید رهبر انقلاب، دشمن‌شناسی و غافل نشدن از نقشه‌های دشمن است، عنوان کرد: در مسئله امنیت، فرهنگ جوانان و آسیب‌های اجتماعی نباید از نقش دشمن غفلت کرده و بر اساس این واقعیت برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته‌های اخیر شاهد تلاطمی در حوزه‌های سکه، ارز، مسکن و لبنیات و ارزاق بودیم، عنوان کرد: دشمن در عرصه جنگ فرهنگی هم در حال تلاش است و به جدیت در حال تلاش برای ضربه زدن به مردم است.

وی با بیان اینکه هدف جنگ مدیریت‌شده رسانه‌های خارجی ناامید سازی افکار عمومی است، گفت: دشمن سعی می‌کند به‌گونه‌ای وانمود کند که دولت قادر به کنترل قیمت‌ها نیست و سعی کرد با این ترفند مردم را به خیابان‌ها بکشاند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی با بیان اینکه مردم ما آگاه و بصیر هستند و همواره نقشه دشمن را نقش بر آب کرده‌اند، گفت: زحمات نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی قابل‌تقدیر و تجلیل است و این نیروها، دشمنان و نقشه آن‌ها را برای کشته‌سازی نقش بر آب کردند.

وی ادامه داد: امروز مطالبه‌ی مردم از دولت و دیگر دستگاه‌های اجرایی این است که اگر مدیری کارنامه مورد قبولی ندارد بدون کمترین اغماضی نیروهای انقلابی را جایگزین آن‌ها کرده و فرصت‌ها را مغتنم بشمارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی با بیان اینکه انتظار و خواسته مردم این است که مسئولانی انتخاب شوند که از مردم و برای مردم خدمت کنند، تصریح کرد: دولتمردان باید توجه داشته باشند که بستر و گلوگاه‌های فساد را بسته و بسترهای فساد با کنترل و نظارت محدود شود تا فسادی صورت نگیرد و اگر درجایی به‌واسطه رانت و رانت‌خواری فسادی صورت می‌گیرد، قوه قضاییه باید با آن‌ها برخوردی قاطع داشته باشند.

خطیب جمعه کرج با بیان اینکه ظرفیت‌های داخلی باید موردتوجه قرار گیرد، عنوان کرد: ظرفیت‌های داخلی و نگاه به داخل باید موردتوجه قرار گیرد و جوانان نخبه و دانشمند باید موردتوجه قرار گیرند.

امام‌جمعه موقت کرج با بیان اینکه صنایع موشکی و هسته‌ای، مدیون ظرفیت‌های داخلی و توانایی جوانان ایران است، عنوان کرد: از همین مکان مقدس اعلام می‌کنم ای ترامپ ملتی که حججی‌ها دارد، پوزه‌ی تو را به خاک می‌مالد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.