تصاویر؛

دیدار رئیس بنیاد مستضعفان کشور با نماینده ولی فقیه در استان البرز

فضای مجازی ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ ۰

متأسفانه در سال‌های اخیر درختان سیب این باغ را خشک کردند و با روش غرقابی اقدام به کاشت کاهو و کلم کرده‌اند که بنده در بازدیدهای سرزده و حتی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، خواستار رسیدگی به مشکلات این منطقه شده‌ام.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی عصر سه‌شنبه در دیدار محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور اظهار داشت: بنیاد مستضعفان با توجه به تنوع کارهایی که دارد، خدمات بسیار ارزنده‌ای در طول انقلاب اسلامی داشته است.

وی افزود: استان البرز جزء استان‌های محروم کشور است و حتی بعضی از مناطق آن، ازنظر زیرساخت و ازنظر بودجه، از استان‌هایی چون سیستان و بلوچستان پایین‌تر است، لذا این استان نیازمند توجه بیشتر بنیاد مستضعفان است.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به لزوم توجه به مسئله بیمارستان شریعتی شهر ماهدشت، گفت: زمینی در شهر ماهدشت برای بیمارستان در نظر گرفته‌شده که ملک آن متعلق به بنیاد مستضعفان می‌باشد و اگر احیا شود، می‌تواند خدمات ارزنده و آثار فراوانی را برای مردم این منطقه داشته باشد.

وی در پایان یکی از مشکلات شهر ماهدشت را فقدان سند مالکیت برخی املاک و اراضی آن دانست و خاطرنشان ساخت: بنده در سال اول ورود به استان البرز، هر شب در یکی از مساجد استان حاضرشده و مشکلات مردم را از نزدیک می‌دیدم که یکی از مشکلات مردم منطقه ماهدشت، مشکل سند مالکیت اراضی آن است که در اختیار بنیاد مستضعفان بوده و باید به آن رسیدگی شود.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.