نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام:

در دوران تحریم هم با اهتمام و برنامه‌ریزی، انجام هر کاری ممکن است

فضای مجازی ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ ۰

در دوران تحریم هم با اهتمام و برنامه‌ریزی، انجام هر کاری ممکن است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، بیان داشت: استان البرز ازنظر شاخص‌های درآمدی رتبه بالایی دارد و با توجه به وجود باغات، مناطق کشاورزی و صنعتی بسیار، از حجم صادرات بالایی نیز برخوردار است و این، فضای مناسبی برای گسترش فرودگاه پیام هست.

وی ضمن تأکید بر همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها افزود: اقتصاد مقاومتی، یک بحث مهم امروز کشور است؛ همه دستگاه‌ها باید به‌صورت زنجیره‌ای و حلقه‌های متصل‌به‌هم عمل کنند تا کارها ارزش‌افزوده داشته باشد، اما متأسفانه یکی از مشکلات موجود جزیره‌ای عمل کردن در موضوعات مختلف است.

امام‌جمعه کرج گفت: با توجه به این‌که تمام‌کارهای گسترش منطقه اقتصادی پیام در دوران تحریم صورت گرفته است، پس در دوران تحریم هم اگر کاری با اهتمام و برنامه‌ریزی انجام شود ممکن است و می‌تواند آثار فراوانی را به همراه داشته باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی ضمن اشاره به بازدید ۴ سال قبل خود از فرودگاه پیام، تصریح کرد: آن زمان، بنده به دو مسئله ایجاد خطوط ریلی و قابلیت مسافربری این فرودگاه اشاره کردم که بعضی به این موارد انتقاد کردند.

وی ضمن تأکید به انجام مطالعات بیشتر در خصوص این فرودگاه گفت: باید آثار اجتماعی و تبعات منطقه‌ای و اجتماعی که این فرودگاه در درازمدت خواهد داشت در نظر گرفته شود و برای آن برنامه‌ریزی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان ضمن تأکید بر نهادینه کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: استان البرز از رشد جمعیت بالایی برخوردار است؛ بزرگ‌ترین میز پژوهشی کشور در این استان است و این جایگاه، مسئولیتی بزرگ‌تر به دوش مسئولان استانی می‌گذارد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.