امام‌جمعه کرج:

بهترین استفاده از سنین جوانی ، مطالعه و کسب علم است

فضای مجازی ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ۰

بهترین استفاده از سنین جوانی، مطالعه و کسب علم است

جمعی از جوانان و نوجوانان بسیجی پایگاه بسیج شهیدان شرع پسند کرج، با همراهی مربیان و مسئولین این پایگاه، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت بالای جوانی در فصول مختلف زندگی انسان، بیان داشت: جوانی و نوجوانی دوره‌ای است که باید پرشتاب، بالنده و باانگیزه در مسیر کسب دانش و تقوی و بندگی خدا قدم بردارید تا ان‌شاءالله در عرصه‌های مختلف زندگی موفق باشید.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر غنیمت شمردن فرصت‌های جوانی، اظهار داشت: فرصت جوانی، به‌سرعت می‌گذرد و باید از لحظه‌لحظه‌ی آن نهایت بهره را برای کسب علم و تقوی برد که این داشته‌ها، سرمایه انسان برای تمام عمر است.

وی تصریح کرد: اهل‌بیت (علیهم‌السلام) روش چگونه زندگی کردن را به ما آموخته‌اند و همه ما وظیفه‌داریم با کلمات ایشان انس داشته، بیاموزیم و به آن‌ها عمل کنیم.

آیت‌الله حسینی همدانی بیان داشت: بهترین استفاده از سنین جوانی، مطالعه و کسب علم و دانایی است و مدیریت زمان و برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از وقت، شرط موفقیت در مسیر دستیابی به این هدف است.

وی با اشاره به عبودیت پروردگار به‌عنوان هدف اصلی همه‌ی انسان‌ها، خاطرنشان ساخت: شرط فرمان‌برداری و بندگی واقعی، شناخت است، باور به خدا باید در جان انسان نقش ببندد و شهدای ما مصداق عینی این خداباوری و اثرگذاری آن در زندگی انسان هستند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.