آیت‌الله حسینی همدانی:

بیداری اسلامی، به آزادسازی قدس و تمدن نوین اسلامی خواهد انجامید

فضای مجازی ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ۰

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان البرز، بیان داشت: انقلاب اسلامی، حرکت عظیمی بود که به تعبیر امام راحل (ره) انفجار نور بود و تحول عظیمی در فکر و ذهن و رفتار آحاد مردم به وجود آورد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با تأکید بر فعالیت‌های اندیشه ورزانه در خصوص آینده انقلاب به‌عنوان برنامه‌ی اصلی این شورا، اظهار داشت: پرداختن به بحث بیداری اسلامی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آغازشده، اکنون به تشکیل محور مقاومت رسیده است و در آینده به آزادسازی قدس و تشکیل تمدن نوین اسلامی خواهد انجامید، یکی از زمینه‌هایی است که می‌تواند جزو برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گیرد.

وی با اشاره به بحث آسیب‌های انقلاب، به‌عنوان یکی دیگر از وجوه مرتبط با انقلاب اسلامی ایران، یادآور شد: آسیب‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی چون تحریم‌ها، لانه جاسوسی، جنگ تحمیلی، وقایع کردستان، تجزیه‌طلبی‌ها، نفوذ در تصمیم سازان و تصمیم گیران و امثال‌ذلک، زمینه‌های قابل‌احصا در این بستر هستند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان البرز، با تأکید بر توجه به کیفیت ارائه‌ی مطالب به جامعه، بیان داشت: برگزاری نمایشگاه، اجرای سرود، نمایش‌های تلویزیونی و تبلیغات محیطی و نحوه و ساختار ارائه‌ی مطلب به مخاطبین، با توجه به زمان محدود چندماهه، باید موردتوجه شورا باشد.

وی افزود: با توجه به حضور نمایندگان تمام اقوام و مناطق کشور در البرز، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی این استان نیز می‌تواند یک نمایشگاه کشوری باشد و هر استان، غرفه و فضای مربوط به منطقه خود را –با تمام ویژگی‌های همان استان- در این نمایشگاه داشته باشد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.