آیت‌الله حسینی همدانی:

کنگره شهدای البرز، باید دقیق، عمیق و پرمحتوا باشد

فضای مجازی ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، در جلسه ستاد کنگره شهدای استان، بیان داشت: خدمت در آستانه‌ی شهدا، نشانه‌ی عنایت الهی است و تلاش شما در راستای پیشبرد اهداف و آرمان‌های شهدای گران‌قدر نظام اسلامی و پاداش مضاعف دارد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی اظهار داشت: ما باید با تمام وجود از عزت و اقتدار و صلابت نظام اسلامی، حراست کنیم و اجازه ندهیم در فضای رفتار کارگزاران نظام و تعاملات بین‌المللی خدشه‌ای به آن وارد شود.

وی خاطرنشان ساخت: امروز دشمن، تمام تلاش خود را بر انحراف افکار و باورهای جامعه متمرکز کرده و برای رسیدن به این هدف، طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را به اجرا گذاشته است.

امام‌جمعه کرج افزود: با انواع حیله‌ها تلاش می‌کنند، باورهای مردم را تغییر دهند و به‌تبع آن فکر و اندیشه و درنهایت رفتار جامعه را تحت تأثیر قرار دهند که اگر این هدف تحقق یابد، عملاً نظام دچار استحاله شده است.

وی گفت: نشر و گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی در جهان، موجب بیداری ملل مسلمان و خیزش آزادی خواهان و عدالت خواهان دنیا شد و دشمن با درک این مسئله و با توجه به ناکامی در جنگ نظامی و سیاسی، میدان جنگ فرهنگی را برای مقابله با این انقلاب برگزیده است.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر لزوم احیا و زنده نگه‌داشتن باورهای انقلابی، یادآور شد: فکر و سیره و مسیر شهدا، یکی از ارکان محوری احیای باورهای انقلابی در جامعه است.

وی با اشاره به قریب به ۶۰۰۰ شهید استان البرز و قرارگیری یکی از بزرگ‌ترین مقبره الشهداهای کشور در شهر کرج، گفت: با توجه به اینکه تاکنون کنگره‌ی شهدای ۲۷ استان برگزارشده است، تمام ضعف‌ها و مسائلی که در کنگره‌های قبلی احصا شده، باید در این استان موردتوجه و تدقیق قرار گیرند و ازاین‌جهت کار شما، سخت‌تر از سایر استان‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر لزوم توجه جدی همه‌ی دستگاه‌ها در ساختار اجرایی این کنگره، خاطرنشان ساخت: کنگره‌ی شهدا، یکی از زمینه‌های حفظ و ترویج دستاوردهای نظام است و نباید دامنه‌ی تأثیرگذاری آن را در حد یک همایش و مجلس ختم خلاصه کرد.

وی با گلایه از کند بودن فعالیت دستگاه‌های استان در خصوص کنگره‌ی شهدای استان، تأکید کرد: کارهای مرتبط با کنگره باید با دقت و ظرافت تمام انجام‌شده، عمیق، دقیق و پرمحتوا باشد و از اقدامات ظاهری و عجولانه در این راستا، دوری جست.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.