آیت‌الله حسینی همدانی:

کنگره شهدای البرز، باید هویت فرهنگی استان را احیا کند

فضای مجازی ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ۰

کنگره شهدای البرز، باید هویت فرهنگی استان را احیا کند

سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) و مسئولین کنگره‌ی شهدای استان البرز، صبح امروز با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، با ایشان دیدار و گفتگو کرده و ضمن بیان گزارش عملکرد ستاد در سال گذشته، به بیان برنامه‌های این مجموعه در سال آتی پرداختند.

در این جلسه، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با مثبت ارزیابی کردن راه‌اندازی نمایشگاه کنگره شهدای استان البرز، بیان داشت: این نمایشگاه از اقدامات دیگری چون چاپ کتاب اولویت بالاتری دارد؛ چراکه اثرگذاری آنی و بیشتری بر اقشار مختلف دارد و درعین‌حال می‌تواند بستر مناسبی برای ارائه‌ی محصولات با اثرگذاری مستمر مانند کتاب باشد.

وی خاطرنشان ساخت: محصولات و فعالیت‌های ستاد کنگره شهدا، نباید محدود به تاریخ و دوره‌ی مشخصی بوده، بلکه باید با نگاه فرازمانی طرح‌ریزی و اجرا شوند.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر استفاده از بسترهای اثرگذار چندرسانه‌ای در ارائه‌ی پیام به مخاطب، گفت: اکثر مخاطبین امروز، فرصت و حوصله مطالعه‌ی متون بلند را ندارند، بلکه خواستار اطلاعات دیداری و شنیداری خلاصه و سریع هستند؛ لذا می‌بینید یک پوستر یا عکس که در پی ارائه‌ی مفهومی است، بیش از چندین مقاله در همان موضوع اثرگذاری داشته و نتیجه‌بخش است.

آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشت:  مسئله‌ی چهل‌سالگی انقلاب و طرح‌های جدی دشمن برای امسال از قبیل نمایش و القای عدم کارآمدی نظام و اختلاف بین دستگاه‌ها و مسئولین، مسئله مهم دیگری است که باید مدنظر سیاست‌گذاری‌های کنگره در طی سال آتی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به بافت خاص جمعیتی استان البرز، یادآور شد: کنگره شهدای البرز باید بتواند هویت فرهنگی این استان را احیا کند و در این مسیر بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، تاریخی نواحی چون طالقان، برغان و اشتهارد مفید و مؤثر است.

وی خاطرنشان ساخت: کنگره‌ی ما باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف چون چاپ پوستر و دفتر و تی‌شرت و تبلیغات محیطی و امثالهم، بتواند اسوه‌های استان را به جامعه معرفی کند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.