پیام/

پیام نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز، درپی حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن

فضای مجازی ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ۰

قدم های محکم و استوار امروز شما، در کنار گام های با صلابت عزیزانمان در سراسر ایران اسلامی، افتخار دیگری آفرید و دشمنان قسم خورده ملت را بار دیگر خوار و زبون کرد.در پی حماسه راهپیمایی امروز ملت عزیز ایران در سراسر کشور و استان البرز، آیت الله حسینی همدانی، نماینده معظم انقلاب اسلامی در استان، با صدور پیامی، از حماسه بی مانند و خروش تماشایی اهالی استان البرز و خصوصا شهر کرج، تقدیر و تشکر کرد.

 

متن پیام آیت الله حسینی همدانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ یَمْحُ اللَّهُ الْباطِلَ وَ یُحِقُّ الْحَقَّ بِکَلِماتِهِ إِنَّهُ عَلیمٌ بِذاتِ الصُّدُورِ

و باطل را محو مى‏کند و حقّ را بفرمانش پابرجا مى‏سازد چرا که او از آنچه درون سینه‏ هاست آگاه است.

(شوری/۲۴)

 

پیام نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز، درپی حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمنمردم غیور، بزرگوار و انقلابی استان البرز،

قدم های محکم و استوار امروز شما، در کنار گام های با صلابت عزیزانمان در سراسر ایران اسلامی، افتخار دیگری آفرید و دشمنان قسم خورده ملت را بار دیگر خوار و زبون کرد.

خدای تعالی را شاکریم که دست قدرتش را در حرکت با بصیرت و هوشمندانه ی شما، که برای برپائی همایش ولادت چهل سالگی انقلاب اقدام کردید به نمایش گذاشت،

حرکت امروز مردم بد دلان و بدخواهان ملت را نا امید کرد، جلوه هایی از عظمت و عزت و بزرگی و بزرگواری را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که پیوند مردم با اسلام و قرآن و اهل بیت گسستنی نیست ولو حرامیان دائماً بر طبل دشمنی و نفاق و باطل خود بکوبند که امیدواریم فریاد بلند ملت و دفاع آنان از اسلام و انقلاب و ولایت، مستکبران یاوه گوی عالم و فریب خوردگان و وادادگان داخلی را « که نه از روی راستی، سنگ مردم را به سینه می زنند » بیدار کرده باشد.

شور همراه با شعور مردم نشان داد که هنوز در تحقق شعارهای اول انقلاب که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، مصمم هستند و با استعانت از خداوند متعال و از بین بردن همه ی موانع، پشت سر رهبر و مقتدای خود تا رسیدن به همه اهداف و آرمان ها و فتح قله های پیشرفت لحظه ای از پا نمی نشینند.

اینجانب مجدداً ضمن ادای شکر به درگاه الهی از همه اقشار مردم در استان بویژه نوجوانان و جوانان ایران کوچک تشکر کرده از خداوند متعال نصرت و سعادت و سربلندی روز افزون برای همه خواهانم. و امیدوارم که همه ما مشمول ادعیه ی زاکیه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه بوده باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حسینی همدانی
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج
۲۲ بهمن ۹۶

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.