گزیده بیانات/

راه نجات

فضای مجازی ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۰

وحدت

اتحاد مسلمین، عامل نجات

آغاز هفته وحدت ایام ولادت پرخیر و نور رسول خدا  صلی الله علیه و آله و سلم در پیش است. پیشاپیش آن ایام را هم تبریک می‌گویم.

جای تأسف بسیار دارد که جمعیت مسلمان‌ها بعد از مسیحیان بالاترین آمار جمعیتی را دارد. اما در بین این‌ها چالش‌ها و مشکلات و آسیب‌ها و اتلاف سرمایه‌ها چه سرمایه‌های مادی و چه سرمایه‌های معنوی فراوان وجود دارد.

دشمنان اسلام با نقشه با ایده و شیوه‌های گوناگون به وسیله انواع ابزار و توانی که دارند با تاکتیک‌های مختلف این‌ها را به کار بردند. آشکار و پنهان و در مقابل مسلمین ایستادند اگر خوب نگاه کنید ریشه همه این مشکلات تفرقه و اختلاف است.

اختلافی که فرمان و افسار او به دست استکبار و رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی وابسته به غرب است. با تفرقه در بین امت اسلامی و مشغول کردن آنها به خودشان نمی‌توانند افکار آنها را از مسائل مهم و اساسی جهان اسلام منصرف کنند و این کار را هم می‌کنند.

حرکت مقاومت اسلامی بیداری اسلامی اینها را یک جوری تحت‌الشعاع قرار دادند. می‌بینید حرکت‌هایی که شد یک قسمتی از آن ساقط شد .مسئله مهم اسرائیل و غصب فلسطین و امثال ذالک را به حاشیه ببرند .آن چیزی که امروزه بسیار مهم است و از ناحیه او احساس خطر می‌شود گرایش‌های تند و افراطی و فرقه گرایانه است که در بین شیعه و سنی رواج داده می‌شود .

شیعه منحرف و انگلیسی و سنی تکفیری هر دوی این‌ها برای جهان اسلام خطرناک هستند .هر دو دست پرورده مستقیم و غیرمستقیم استکبار هستند و دستور و خواسته‌های دشمنان اسلام را اجرا می‌کنند .

در این فضا چیزی که نجات‌بخش است اتحاد امت اسلامی است. اهمیت دادن و پررنگ کردن او که بهترین زمان آن هم هفته وحدت و ایام ولادت نبی مکرم اسلام است و توجه دارید که فتوای رهبری هم همین است که به مقدسات ادیان دیگر و شریعت های دیگر و نحله‌های دیگر بی‌احترامی نشود. بخصوص که الان می‌بینیم طراحی‌های دشمن هم همین است که شیعه و سنی را به جان هم بیندازند. فرقه‌گرایی راه بیندازند .با همین صحبت‌هایی که هست عقل هر عاقلی حکم می‌کند که الان وقت این کارها نیست و نباید خدای نکرده ناسزا گفت. حرام شرعی است اگر کسی اقدام این چنینی داشته باشند .

۲۰/۸/۱۳۹۵

وحدت، دستور قرآن

رسول خدا صلی‌الله علیه و آله فرمود مسلمان باید اهتمامش به امور مسلمین باشد. قرآن کریم فرمود مسلمان‌ها باید وحدت و یکپارچگی خودشان را حفظ کنند؛ اما همین سران کشورهای به‌ظاهر اسلامی نه‌تنها اهتمامی به امور مسلمین ندارند بلکه به‌جای اینکه با خودشان وحدت داشته باشند با آمریکا و اسرائیل وحدت کردند علیه مسلمان‌ها. این نشان‌دهنده ذات و خبث سریره و پلید بودن ذاتی آن‌هاست.

۱/۳/۱۳۹۴

آمریکا دشمن وحدت مسلمین

سالیان سال عربستان تلاش کرد که سیطره خودش و نفوذ خودش را در یمن داشته باشد. پول‌های زیادی هم‌خرج کرد. در چند سال اخیر این نفوذ را از دست داد به‌خصوص سال اخیر. مردم هم‌الان یکپارچه خروج همه قدرت‌ها و بیگانگان را می‌خواهند. یمنی‌ها با تکفیری‌ها سلفی‌ها و داعشی ها هم هیچ خوب نیستند. البته آن‌ها هم دارند تلاش می‌کنند که کارهایی را در یمن انجام بدهند اگر انقلاب یمن به‌تمامی پیروز بشود دیگر از عربستان چیزی باقی نخواهد ماند و ناامن خواهد شد. لذا عربستان از شورای همکاری خلیج‌فارس درخواست کمک کرد که همه آن‌ها به یمن حمله کنند. خب روحی که حاکم است بر شورای همکاری خلیج‌فارس آمریکاست. یعنی آمریکا آن‌طرف را می‌چرخاند. عربستان هم که نوچه آمریکاست. معلوم می‌شود که باز الان این جریان که در این منطقه دارد هدایت می‌شود توسط استکبار جهانی و این شیطان بزرگ است که دارد انجام می‌شود چون آمریکا دشمن اسلام است، دشمن وحدت مسلمین است دشمن منابع و منافع اسلامی است. او باید به هر وسیله‌ای که شده این کار را بکند. البته مسیری که می‌روند جز نابودی برای عربستان چیزی را در پی نخواهد داشت.

۰۷/۰۱/۱۳۹۴

مقابله با توهین‌کنندگان به پیامبر صلی‌الله علیه و اله

اهانتی را که یکی از نشریات فرانسوی کرد و بلافاصله بعدش گروه تروریستی اقدامات تروری خودش را انجام داد، اگر دقت بکنیم رد پای صهیونیست‌ها در این کاردیده می‌شود. جداً فضاحت‌بار است؛ و قلب دو میلیارد مسلمان الان خدشه‌دار شده با این جنایتی که نسبت به رسول خدا صلی‌الله علیه و آله انجام دادند. عکس‌های موهن و کاریکاتورهایی که کشیدند. به فاصله یک هفته دومرتبه این اقدام انجام‌شده. بیش از سه میلیون نسخه در ۵۰ کشور جهان به زبان عربی و انگلیسی و ترکی توزیع‌شده و این را توسعه دادند. این خیلی مهم است. یعنی هجمه بالاست. همین‌الان اگر مسلمان‌ها هشیار باشند می‌توانند همین را عامل وحدت خودشان قرار بدهند. همین را عامل یکپارچگی خودشان قرار بدهند. تأکید بکنند در سراسر دنیا و یک حرکت عظیمی را رقم بزنند و در مقابل استکبار و کسانی که دنبال برهم زدن اتحاد مسلمان‌ها هستند اقدامی داشته باشند.

۲۶/۱۰/۱۳۹۳

چراغ پر فروغ

در آیه ۴۴ و ۴۵ از سوره مبارکه احزاب فرمود ” یا ایها النبی انا ارسلناک شاهدا و مبشرا و نذیرا و داعیا الی الله باذنه و سراجا منیرا ” سراج منیر یعنی آن چراغِ پرفروغ روشنِ روشنی‌بخش، یعنی رسول خدا. حالا که نورافکن قویی مثل رسول خدا دارید باید امورتان را به او تأسی کنید. از او بگیرید و در مسیر او حرکت بکنید. او را الگوی خودتان قرار بدهید ” لقد کان لکم فی رسول‌الله اسوه حسنه ” او اسوه حسنه شماست. شما از او اقتباس کنید. در مسیر او حرکت کنید. ” واعتصموا بحبل‌الله جمیعا ” و قران را چنگ بزنید، خدا را چنگ بزنید و او را مستمسک خودتان قرار بدهید. می‌بینید که قرآن و عترت در کنار هم در آیات قرآن بیان‌شده است. یعنی اگر شما دست به رسول خدا بدهید، چنگ به دامن رسول خدا بزنید، در حقیقت چنگ به خدا زدید؛ و از او استفاده کردید. تأسی به او کردید. این مسیری است که برای ما مشخص شد. اگر کسی در این مسیر حرکت نکند در حقیقت بی‌راهه رفته است. این دین نیست، بی‌دینی است. کسی که قرآن را بگیرد و عترت را کنار بگذارد، عترت را بگیرد و قرآن را کنار بگذارد، برای همین است که محور وحدت جامعه مسلمین رسول خداست. الان هر چه در جهان اسلام رخ می‌دهد که دشمن هم تلاش می‌کند در همین مسیر حرکت بکند و تفرقه ایجاد بکند در همین راستاست که آن محور وحدت مسلمین را از آن‌ها بگیرد. رسول خدا پیام‌آور محبت بود، پیام‌آور خوبی‌ها و آرامش‌ها و آسایش‌ها بود. تنها چیزی که می‌تواند در جامعه بشری آرامش و عقلانیت را برقرار کند، در جوامع اسلامی که دشمن تلاش در تفرقه دارد، آن آرامش و آسایش را فراهم بکند، وحدت‌بخش و وحدت‌آفرین باشد وجود مقدس پیغمبر خداست که او محور باشد و حول او بچرخند. امروز توطئه‌ها و فتنه‌هایی را دشمنان اسلام متوجه اتحاد و انسجام امت اسلامی کردند. بر روی اختلاف‌های مذهبی تأکید می‌کنند، تلاش می‌کنند که بحث شیعه و سنی را مطرح کنند و این دو جمعیت عظیم را به جان هم بیندازند و حربه‌ای باشد که به مقاصد شوم خودشان برسند. شوکت اسلامی را از بین ببرند. آن اقتدار الهی که به‌واسطه اسلام به امت اسلام داده‌شده از او گرفته بشود. با ایجاد شکاف، دامن زدن به اختلافات مذهبی، نقشه‌های شوم خودشان را انجام می‌دهند. متأسفانه چه در بین اهل سنت چه در بین شیعیان افرادی که کوته‌بین هستند کوته‌فکرند و کوته‌نظرند این‌ها توسط دشمن تطمیع می‌شوند به آن‌ها کمک می‌شود. الان نزدیک به ۲۰ سایت شیعی که این‌ها می‌دمد در آتش تفرقه و دائماً مسائل مربوط به تفرقه را شعله‌ور می‌کند و ایجاد تفرقه می‌کند فعال است. پول این‌ها را چه کسی می‌دهد؟ درست همین کسی که پول به این سایت‌های شیعی می‌دهد پول به سایت‌های اهل سنت هم می‌دهد. این علیه او می‌گوید، او علیه این می‌گوید بعد می‌بینید که چه اتفاقاتی می‌افتد.

۱۹/۱۰/۱۳۹۳

الهام غیبی

مهم‌ترین واقعه این هفته آغاز هفته وحدت است؛ که ولادت نبی مکرم اسلام در ۱۲ ماه ربیع المولود واقع‌شده به روایتی، هفته وحدت به بصیرت حضرت امام (ره) و از ابداعات او بود که به الهام غیبی در این زمان واقع شد؛ که دستور قرآن است دعوت خدای تعالی است به وحدت که در این دوران اهمیتش بیشتر معلوم می‌شود. چون فرصت گذشت، فقط بدانید که الان نغمه‌هایی از حلقوم‌های پلید و پست خارج می‌شود که این هفته وحدت را هفته برائت اعلام می‌کنند. مواظب باشید عرض کردم به همه‌چیز بند کردند و هر جور که می‌توانند می‌خواهند دین را تضعیف بکنند. الان اگر کسی این توطئه را نبیند کور است؛ که عده ای که دستشان در جیب اجنبی است سر در آخور انگلیس و امثال او دارند حرف از هفته برائت می‌زنند. این حساب دو دو تا چهار تاست. مواظب باشید اشتباه نکنید. هرگز کسی نمی‌گوید ما دست از مذهب بکشیم. اعتقادات شیعی را باید در حد اعلی همه شما بدانید. اینکه میگوییم هفته وحدت نه اینکه از این به بعد دست‌به‌سینه و بدون مهر نماز بخوانیم کسی این را نمی‌گوید. اعتقادات شیعی و اعتقادات مذهبی، همه این‌ها باید در حد اثبات، در آن عالی‌ترین درجه‌اش برای ما باشد؛ اما به نفع و معارضه خارجی و تعارض در خارج نکشد. زدوخورد و کشت و کشتار. دشمن الان برادرکشی را می‌خواهد. چرا کاری بکنیم که دشمن را شاد بکنیم. الان می‌خواهند قدرت اسلام را تضعیف کنند، امت اسلامی را زمین‌گیر کنند. بیداری اسلامی یا منحرف شود یا متوقف شود. فکرها از فلسطین منحرف بشود. آن‌ها این را می‌خواهند. ما باید در همه نقاط، در شهرستان‌ها، در استان‌ها، در کشور، در کشورهای همسایه، مسلمان‌ها وحدت خودشان را حفظ کنند و اجازه تعرض به دیگران را ندهند.

۱۲/۱۰/۱۳۹۳

تفرقه، عمل شیطانی

بحث در رفتارهای سیاسی مسلمان بود؛ و یکی از آن رفتارها که در جلسه قبل عرض کردیم که از مهم‌ترین رفتارهاست و مسلمان باید آن را لحاظ بکند در مسائل سیاسی، بحث وحدت بود؛ و اشاره کردیم که اهمیت وحدت در کجاست و در مقابل آن تفرقه و جدایی یک عمل شیطانی است؛ که در قرآن کریم هم نهی شده است در همه سطوح آن. یعنی تفرقه مذموم است. در هر جا که باشد، عرض می‌کنم بعضی وقت‌ها در یک جامعه کوچک است در منزل است برادران و خواهران و پدر و مادر و تا در محله و همسایه و اجتماعات کوچک تا برسد به اجتماعات بزرگ و بعد کشور. اختلاف به هر نحوی که باشد مذموم است. شیطان است که بر طبل تفرقه و اختلاف می‌کوبد و آن اهداف خودش را پیش می‌برد تا سود بکند. در قرآن کریم ۱۰ آیه از آیات شریفه قرآن به این مسئله تفرقه در مقابل وحدت اشاره می‌کند. خدای تعالی فرمود شیطان مطرود است، شیطان لعن شد؟ من است، او قصد دارد در بین شما تفرقه بیندازد. هرگاه با وسوسه شیطان مواجه شدید به خدا پناه ببرید. فَاستعذ بالله. اینکه انسان دائماً توجه داشته باشد و خودش را در پناه خدا از شر شیطان قرار دهد این وظیفه ایست که باید به ان توجه بشود. هر جا اختلاف هست به همان اندازه عقل ازکارافتاده است و یک فضای مفرح و شاد برای شیطان فراهم‌شده است. در آیه ۱۰۵ از سوره مبارکه آل‌عمران خدای تعالی فرمود ” ولا تکونوا کالذین تفرقوا و اختلفوا من‌بعد ما جائهم البینات و اولئک لهم عذاب عظیم ” نباشید مثل کسانی که این‌گونه هستند، اهل تفرقه، اهل اختلاف، این نهی الهی است که متفرق نباشید. نتیجه تفرقه هم معلوم است، سلطه دشمن. هر جا تفرقه آمد، به همان مقدار دشمن سلطه پیدا می‌کند، عزت به یغما می‌رود و امنیت و همه‌چیز جامعه نابود می‌شود. اساساً تفرقه و اختلاف اندازی کار فرعون است. یعنی یک کار فرعونی است. فرعون هم‌دست پرورده شیطان است. هر جا شیطان کاری کرده فرعون دنباله‌روی کرده است از او. در کریمه چهارم از سوره مبارکه قصص اگر دقت بفرمایید ” ان فرعون علا فی‌الارض و جعل اهلها شیعا و یستضعف طائفه منهم… الی‌آخر آیه” فرعون کارش این است که خودش را برتر می‌داند، “علا فی‌الارض” می‌گوید من بالا هستم؛ اما برای اینکه این علو را به دست بیاورد و این برتری را بر جامعه تسری بدهد و خودش را بر جامعه مسلط بکند و این برتری‌جویی خودش را نهادینه بکند مردم را شِیَع کرد. یعنی فرقه فرقه کرد. دسته‌دسته و گروه‌گروه کرد. وقتی دسته‌دسته و گروه‌گروه شدند آن‌وقت فرعون می‌تواند غلبه پیدا بکند. از اهرم‌های سلطه مستکبران در عالم تفرقه‌اندازی است. تفرقه که آمد پشت سرش ذلت خواهد آمد، استقلال از بین می‌رود و تفرقه‌اندازی شد یک عملی فرعونی. الان هم شما وضعیت کشورهای اسلامی را ببینید، یک موقعی همه این کشورها باهم متحد و یکپارچه و با یک قدرت یکپارچه بودند. استعمارگران و استکبارگران آمدند این‌ها را فرقه فرقه کردند، گروه‌گروه کردند. هر قسمتی را یک دولتی درست کردند و حکومتی درست کردند و این‌ها را به جان هم انداختند این‌ها را به حال هم سرگرم کردند و منافع را از بین بردند. آن قدرت و شوکتی را که داشتند از بین رفت. حالا هم با ترفندهای جدیدی باز در بین خود همین کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد می‌کنند. با همین ترفندها اهداف خودشان را پیش می‌برند و نابودی کشورها را در دستور خودشان قرار داده‌اند. لذا خدای تعالی برای عالم اسلام یک دستورالعمل داد ” واعتصموا بحبل‌الله جمیعا ” که جلسه قبل راجع به این آیه عرض کردیم، آیه سوم از سوره مبارکه آل‌عمران. تنها راه نجات کشورهای اسلامی همین آیه است.

۲۱/۰۹/۱۳۹۳

زیر چتر خدا

وظیفه الهی یک انسان مؤمن این است که در برپایی وحدت تلاش بکنند. این رفتار سیاسی است؛ که حالا ما در همین بعد سیاسی آن می‌خواهیم بحث بکنیم. اگر دقتی هم در آیات و روایات، بخصوص روایات و این ۶,۷ آیه‌ای که هست بفرمایید راجع به این نکته یا با امر آمده یا با نهی. “واعتصموا” امر است، ” لا تنازعوا ” نهی است و امثال‌ذلک. به‌صورت امرونهی تأکید شده است که باید وحدت داشت و تفرقه را کنار گذاشت. توجه دارید آن چیزی که اسلام به‌عنوان وحدت بیان می‌کند و منشأ یکپارچگی می‌داند رنگ نیست، زبان نیست، محله و مکان جغرافیایی و امثال‌ذلک نیست، نژاد نیست، قومیت نیست بلکه خدا و دین خدا عامل وحدت است. حبل‌الله,” واعتصموا بحبل‌الله جمیعا” یعنی دین خدا، محور امور باید خدای تعالی باشد. وحدت که از نعمت‌های بزرگ خداوند تبارک‌وتعالی است، وقتی معنا پیدا می‌کند که محور این وحدت خدا باشد؛ و الّا اگر نژاد و رنگ و قبیله و این‌ها باشد اثری ندارد.

آن چیزی که می‌تواند سد محکمی در مقابل عوامل تضعیف‌کننده و از بین برنده باشد محوریت خدای تعالی است. همه زیر چتر خدا باهم متحد باشند. شما انبیای الهی را باهم مقایسه کنید. در طول تاریخ همه انبیا دعوت به یک مطلب داشتند. این‌ها باهم دیگر هیچ تخلف و اختلافی ندارند. اگر همه آن‌ها در یک‌زمانی باهم و کنار هم باشند هرگز باهم دیگر اختلافی ندارند چون همه آن‌ها یک‌چیز را میگویند. این اختلافاتی که می‌بینید برای کسانی است که حرف‌هایشان با مسائل دیگری مخلوط است. انبیاء چون خدامحور هستند و دعوت به سمت خدای تعالی می‌کنند و عامل به دستورات خدا هستند باهم دیگر هیچ اختلافی ندارند. خدا همه آن‌ها را در یک مسیر و در یک ردیف قرار داده است؛ و خدای تعالی همه‌کسانی که این‌گونه هستند، اهل یکپارچگی هستند، دعوت به یکپارچگی می‌کنند، سعی می‌کنند که تفرقه‌ای ایجاد نشود همه آن‌ها را دوست دارد و اگر افرادی الهی فکر کنند و به دستورات خدا و رسولش عمل بکنند در یک گروه قرار می‌گیرند که خدای تعالی در قرآن کریم این گروه را حزب‌الله می‌داند. حزب‌الله گروهی هستند که خدایی فکر می‌کنند و بر اساس دستورات خدا و رسول خدا وظائفشان را انجام می‌دهند و این حزب الهی به هدایت و تأیید الهی همیشه پیروز است. در آیه ۵۶ از سوره مبارکه مائده در قسمتی از آیه فرمود ” فان حزب‌الله هم الغالبون” حزب الهی همیشه غالب است، چون حرف خدا را میزند. یعنی این گروه از انسان‌ها که در مسیر خدا حرکت می‌کنند، عامل به دستورات خدا هستند در دنیا وضعیتشان این‌گونه است که پیروزند. در آخرت چگونه است؟ در آخرت هم این‌ها اهل رستگاری هستند. اهل فلاح هستند.

در قسمتی از آیه ۲۲ از سوره مبارکه مجادله راجع به همین اهل وحدت، کسانی که اعتقادشان این است و مسیرشان این است که یکپارچگی ایجاد بکنند و بین آحاد مسلمین یک حرکت جامعی داشته باشند، ” اولئک کتب فی قلوبهم الایمان و ایدهم بروح منه و یدخلهم جنات تجری من تحتها الانهار خالدین فیها ” این‌ها وضعیتشان در آخرت این‌طور است که در بهشتی قرار می‌گیرند که این‌گونه است ” رضی‌الله‌عنهم و رضوا عنه ” خدا از آن‌ها راضی است و این‌ها هم از خدا راضی هستند.۰” اولئک حزب‌الله ” این‌ها حزب الهی هستند. ” الا ان حزب‌الله هم المفلحون ” این‌ها رستگارند. پس در دنیا ” هم الغالبون ” هستند و در آخرت ” هم المفلحون ” هستند. کسانی که سعی و تلاششان این است که جامعه را به هم نزنند. الان ببینید این گروه پلید منفور، دست‌ساخته رژیم‌های استکباری و صهیونیستی چه تفرقه‌ای در جهان اسلام به وجود آوردند و چه جنایاتی که در اثر این تفرقه واقع نشده و نمی‌شود. بنابراین اگر اختلاف و تشتت آمد وحدت از بین می‌رود، زمینه بروز مشکلات عدیده برای جامعه خواهد بود. اجتماع شکل نمی‌گیرد. رشد افراد متوقف می‌شود. منابع از بین می‌رود. امکانات از بین می‌رود. انسان‌ها به آن فعلیت خودشان نمی‌رسند. همه‌چیز از بین خواهد رفت. خدای تعالی در آیه ۴۶ از سوره مبارکه انفال فرمود ” و اطیعوا الله و رسوله و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم واصبروا ان الله مع الصابرین” خدا و رسولش را اطاعت کنید دستور خدا و رسول را پیروی کنید تنازع نداشته باشید اختلاف و دعوا و کشمکش نداشته باشید؛ که فشل می‌شوید. قوه‌تان را از دست می‌دهید. ” و تذهب ریحکم” آن دولتتان آن اقتدارتان و نیرویتان از بین می‌رود. صبور باشید. این در همه زمینه‌هاست. در جامعه کوچکی مثل خانواده، جامعه بزرگ‌تری مثل محله، در شهر، در کشور و در جهان اسلام. این قاعده، قاعده کلی است. لذا خدای تعالی فرمود ” واعتصوا بحبل‌الله ” یک حرف را بگیرید و توجهتان به حبل‌الله باشد. حبل‌الله یعنی دین خدا، دستورات الهی، همان قرآن و عترت، این دو باهم عامل وحدت است. هر کس هرکدام از این‌ها را گرفت بر طبل تفرقه کوبید. قرآن و عترت، این دوتا در کنار هم تا قیامت باهم هستند، جامعه را آباد می‌کنند زمینه‌ساز رشد و تعالی جامعه خواهد بود و باید باهم باشند. این دو تا عامل وحدت و یکپارچگی است و باید این‌ها را حفظ کرد

۱۴/۰۹/۱۳۹۳

وحدت جهان اسلام علیه اسرائیل

راه نجات فلسطین و محو کامل غده سرطانی این فاسد مفسد افسادگر یعنی اسرائیل در منطقه یک‌چیز است و آن وحدت و یکپارچگی جهان اسلام علیه اسرائیل است که امیدواریم، ملت‌ها که حواسشان هست و مواظبت دارند، سران این ملت‌ها هم بیایند وسط میدان و جهان را از این پلیدی نجات بدهند. جهان اسلام با جریانات بسیار خطرناکی روبروست؛ که همگی آن‌ها قصد نابودی و براندازی دارند. باهم ید واحده شده‌اند؛ و با اشکال گوناگون در نقاط مختلف جهان یک مسیر را دنبال می‌کنند. الان جریان تکفیری که فعال است و قسمتی از منطقه را درگیر خودش کرده است، این از کجا تأمین می‌شود؟ چه کسانی به این‌ها پول می‌دهند؟ چه کسانی به این‌ها آموزش می‌دهند؟ چه کسانی این‌ها را توسعه می‌دهند و در منطقه رها می‌کنند؟ مأموریت تکفیری‌ها خاموش کردن جریان بیداری اسلامی است. خاموش کردن و از بین بردن خط مقاومت اسلامی است؛ و به هر وسیله‌ای که بتوانند این کار را انجام می‌دهند.

۰۷/۰۹/۱۳۹۳

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.