نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

امروز تفکر بسیجی به تمام مناطق جهان صادرشده است

فضای مجازی ۰۶ آذر ۱۳۹۶ ۰

تفکر بسیج روز پیشرفت اقتصاد سیاست فرهنگ

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، در همایش تجدید میثاق بسیجیان استان البرز با آرمان‌های انقلاب اسلامی که در مصلای بزرگ کرج برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت امام عسگری (ع) و گرامیداشت هفته بسیج، بیان داشت: در پنجم آذرماه سال ۵۸ که انقلاب اسلامی نهال نورسی بود و هنوز خبری از جنگ و دشمنی‌های بعثیون هم نبود، امام (ره) با بصیرت فوق‌العاده خود، خطر اصلی کشور را در آمریکا دیده و بسیج مستضعفین را برای مقابله با این خطر اساسی تأسیس کردند.

تفکر بسیجی، تنها راه مقابله با داعش و امثال آن

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با اشاره به حضور مؤثر و جدی بسیج در همه‌ی عرصه‌های انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال از عمر آن، گفت: بسیج دائماً در حال رویش است و نهادی که امروز بینی استکبار را به خاک مالیده و مستکبرین را شکست داده است، بسیج و تفکر بسیجی است.

وی خاطرنشان ساخت: آیا چیزی غیر از تفکر بسیجی ، می‌توانست غده خطرناک داعش را که به پیکره‌ی اسلام چنگ انداخته بود را ریشه‌کن کند و آرامش را به منطقه برگرداند؟!

امام‌جمعه کرج یادآور شد: هرچند دشمنان پس از شکست داعش، ساکت نمی‌نشینند و دوباره برای آسیب زدن به ما تلاش می‌کنند، اما مهم این است که مردم ما با این تفکر، روش صحیح مقابله را یافته‌اند.

امروز تفکر بسیجی به تمام مناطق جهان صادرشده است

وی ادامه داد: امروز تفکر بسیجی نیز مانند انقلاب اسلامی به تمام مناطق جهان صادرشده است و تمام جوانان آزادی‌خواه از این شجره‌ی طیبه الگو گرفته و فهمیده‌اند که در مقابل دشمنان، باید همین مسیر را طی کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشت: دشمنان و بیگانگان از این روحیه‌ی انقلابی و جهادی که ریشه در باورهای عمیق دینی و اسلامی دارد، می‌ترسند چراکه می‌بینند، کسانی که در این مکتب، یعنی مکتب حسین بن علی (ع) پرورش‌یافته‌اند، حتی در اسارت، با نگاهشان دشمن را اسیر خود می‌کنند.

چرا از پشت دیوارهایشان رجز می خوانند؟!

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه اگر دشمنان و مرتجعین منطقه از ما نمی‌ترسیدند، از  پشت دیوارها و داخل حصارهایشان رجزخوانی نمی‌کردند و از روی استیصال زبان به اهانت باز نمی‌کردند، تأکید کرد: آل سعودی که شیر خورده‌ی صهیونیسم و مدیریت‌شده توسط استکبار است بداند که اگر رهبری اذن دهد، برای نابودی‌تان احتیاج به لشکرکشی نیست و همین بسیجیان البرزی ریشه شما را خشک خواهند کرد.

امام (ره) : “اگر مسئولان جمهوری اسلامی از بسیج غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت”

وی گفت: در بیان امام (ره) در سال ۶۷، شنیده‌اید که “اگر مسئولان جمهوری اسلامی از بسیج غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت”، امر حساس و مهمی را یادآور می‌شود؛ یعنی اگر خدای‌ناکرده تفکر بسیجی و انقلابی و جهادی از مسئولین جامعه‌ی اسلامی گرفته شود، مشکلات بزرگی چون مدیریت کند، پیر و منفعل در برابر دشمنان، حقوق‌های نجومی و اختلاس‌های کلان و گرفتاری‌های اخلاقی و اجتماعی عدیده به وجود می‌آید.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: گفتمان بسیج، مورد طمع دشمن است و امروز همه ما در هر عرصه‌ای که قرار داریم باید این گفتمان را رشد و تعالی بخشیده و توسعه دهیم.

تفکر بسیجی ، روحیه‌ی جهادی و حرکت بر محور بسیج، نجات‌بخش همه‌ی مسائل کشور

وی خاطرنشان ساخت: حرکتی که مدتی است علیه بسیج به راه افتاده باید به‌دقت مورد تحلیل و رصد قرار گیرد تا آن چیزی که نجات‌بخش همه‌ی مسائل کشور چون مشکلات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی است، یعنی تفکر بسیجی ، روحیه‌ی جهادی و حرکت بر محور بسیج، آسیب نبیند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.