آیت‌الله حسینی همدانی:

ساختارهای البرز، نیازمند ارتقا به سطوح استانی هستند

فضای مجازی ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ۰

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با همراهی فرماندهان سابق و جدید ناجا البرز، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، با آیشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی بیان داشت: نیروی انتظامی باید با صلابت، اقتدار و عزت همانند قبل ادامه کار دهد تا بتواند امنیت را برای همه مردم تأمین کند.

وی گفت: به دلیل وجود قشرهای مختلف مردم همچنین نزدیکی به تهران و سایر استان‌های دیگر، این استان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و اگر خدای تاکرده اتفاق کوچکی در این استان رخ دهد به‌سرعت می‌تواند به کل کشور سرایت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با اشاره به نوپا بودن استان البرز گفت: امکانات و ساختارهای این استان هنوز در حد فرمانداری است، ولی انتظارات از آن در حد استان است که این ساختارها باید به ترازهای استانی ارتقا یابند؛ البته نیروی انتظامی البرز با توجه به امکانات و تجهیزات موجود به‌خوبی از عهده وظایف خود برآمده است که با توجه به جمعیت کلان این استان، می‌طلبد ازلحاظ تجهیزات و امکانات، بیشتر به این استان رسیدگی شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مختلف باید به وظایفشان در همه زمینه‌ها عمل کنند تا خدمات پلیس به مردم نیز نتیجه‌بخش‌تر باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه نباید تنها در هفته ناجا عملکرد نیروی انتظامی در معرض دید مردم قرار گیرد، ادامه داد: باید برنامه‌های فصلی برای ارائه عملکرد پلیس به مردم در راستای ارتقاء و افزایش امنیت ارائه شود.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات سردار «بخش علی کامرانی صالح» در دوره تصدی فرماندهی انتظامی استان البرز وی را فردی فعال، آماده‌به‌کار و دارای آرامش در حین انجام کار عملیاتی دانست و گفت: خوشبختانه در طول دوران تصدی ایشان، تنش و درگیری در استان به وجود نیامد.

امام‌جمعه کرج در پایان برای فرمانده جدید استان آرزوی توفیق کرد و گفت: امیدوارم با همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها، امنیت و آرامش روزافزونی را در استان شاهد باشیم.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.