نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

اولویت دستگاه‌های البرز، مبارزه با مفاسد اداری و تقویت شاخصه‌های توسعه استان باشد

فضای مجازی ۰۱ مهر ۱۳۹۶ ۰

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، در جلسه شورای اداری استان که عصر امروز در محل سالن شهدای دولت استانداری ضمن تسلیت ایام اقامه عزای حسینی (علیه‌السلام) و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید مدارس، بیان داشت: فضای آموزشی استان کم است و ورود خیرین به این فضا اجتناب‌ناپذیر و ضروری است.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با تبریک انتصاب دکتر محمدعلی نجفی به سمت استاندار البرز، اظهار داشت: ان‌شاءالله در دوران مدیریت ایشان، شاهد رشد و بالندگی بیش‌ازپیش استان بوده و با توجه به صبغه اقتصادی ایشان، رشد اقتصادی استان را تجربه کنیم.

وی با توجه به امکان ارائه گزارش‌ها به‌صورت مکتوب در سایر فرصت‌ها ابراز امیدواری کرد: این جلسه نباید تنها به گزارش عملکرد محدود شود و فرصت شورای اداری برای پرداختن به مسائل مهم‌تر و تبادل‌نظر برای چگونگی ارتقای سطح استان استفاده و وظایف دستگاه‌ها در این خصوص تعیین شود.

امام‌جمعه کرج اظهار داشت: ان‌شاءالله با مدیریت جدید، جلوی مفاسدی که بعضی دستگاه‌ها به آن دچار هستند، گرفته شود، شاخصه‌های توسعه‌ی استان در این دوره تقویت شود و در همین راستا از مسئولین محترم درخواست می‌کنیم که طرح‌ها، حتماً دارای پیوست فرهنگی باشند.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به قوت شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی در استان، یعنی نیروی انسانی آماده‌به‌کار، منابع غنی استان و موقعیت جغرافیایی چهارفصل البرز، در کنار ظرفیت‌های زیرساختی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مانند اصل ۴۴ قانون اساسی، در صورت نگاه مدیریتی هدفمند و جامع، البرز می‌تواند شاهد رشد بالایی در راستای اصل اقتصاد مقاومتی باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: البرز در زمینه‌های مختلف دارای فرهیختگان و چهره‌های متخصص و متعهدی است که توصیه می‌شود در تعیین مناصب و پست‌ها به‌گزینش نیروهای بومی استان و این ظرفیت توجه بیشتری گردد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با تأکید بر تلاش مدیران دستگاه‌ها و مجموعه‌های استان در جهت مساعدت و کمک به مراجعین و مردم، خاطرنشان ساخت: کمک و مساعدت به مراجعین، اولویت شماست، البته اگر در زمینه‌ای مشکل و مانع قانونی وجود داشته باشد، باید با قطعیت، طبق قانون عمل نموده و از آن تخلف نکرد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.