امام‌جمعه کرج:

نگاه‌ها به موسسه رازی، باید بدون سیاست زدگی و در سطح بین‌المللی باشد

فضای مجازی ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ۰

صبح امروز، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج از بخش‌های مختلف موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی بازدید کرد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در جلسه‌ای با دکتر مسعود هاشم زاده، رئیس موسسه و معاونان و مسئولان این موسسه، ضمن تبریک ایام باسعادت ولادت امام رضا (ع)، بیان داشت: کار بزرگ و بااهمیتی در این مجموعه انجام می‌شود و هرچند در استان البرز واقع‌شده است، جایگاه ملی و بین المللی دارد و نگاه‌ها به این مجموعه نیز باید در همین سطح باشد.

وی اظهار داشت: امروز باید این برند بین المللی حفظ و تقویت شود و اجازه نداد سیاست زدگی ها، چهره این مجموعه را غبارآلود کنند.

امروز باید این برند بین المللی حفظو تقویت شود و اجازه ….سیاست زدگی ها

آیت‌الله حسینی همدانی بیان داشت: چون این مجموعه، دارای ظرفیت‌های مادی خوبی است، نباید اجازه داد مفاسد سیاسی و سوءاستفاده‌های اقتصادی به داخل آن نفوذ کند و این مهم نیازمند توجه جدی مدیران موسسه است.

وی با اشاره به احادیث اسلامی در توجه بیشتر بر پیشگیری، به‌جای درمان، تصریح کرد: باید فعالیت‌ها را به سویی برد که کسی به بیماری مبتلا نشود و اولویت برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌ها نیز با این نگرش همراه باشد.

امام‌جمعه کرج اظهار داشت: توجه به تولید ثروت از علم و ایجاد امکان فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان، عمل مثبتی بوده و عامل تقویت انگیزه محققین و پژوهشگران هم می‌گردد، اما نباید وجهه‌ی مالی بر جنبه‌های علمی این مجموعه غالب شده و عامل توقف پیشرفت علمی آن گردد.

با اشاره به لزوم پیش‌بینی تهدیدهای آینده، اظهار داشت: وقتی یک بیماری در گوشه‌ای از جهان نمایان می‌شود، باید برای مقابله با آن آماده شد و در بهترین حالت که آن بیماری در کشور هم شایع نشود، می‌توان در سطح جهانی به کمک سایرین شتافت و حرف‌هایی برای گفتن داشت.

وی با ابراز امیدواری جهت تداوم رشد و بالندگی این مجموعه، گفت: گزارش فعالیت‌ها و دستاوردهای این موسسه و مجموعه‌های مشابه، در سطح کشور، یکی از عوامل افزایش امید در جامعه است و مدیران و مسئولین، نباید این مهم را ازنظر دور بدارند.

 

برای مشاهده تصاویر این بازدید، اینــــــــــــــــــــجا کلیک کنید.

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.