نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

دقت و شفافیت در اجرای قانون، وظیفه‌ی اصلی هیات های اجرایی انتخابات است

فضای مجازی ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در جمع اعضای هیات اجرایی انتخابات استان البرز، ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب و خدا قوت به اعضای این هیات، بیان داشت: انشا الله مساعی و تلاش شما در زمینه برگزاری انتخابات، با شرط نیت خالصانه و رعایت شرع و قانون، نمره مثبتی در پیشگاه محاسبه‌ی الهی خواهد بود.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، رجب را ماه رحمت پروردگار دانسته و اظهار داشت: انتخاب افراد مفید به حال جامعه و نظام اسلامی، رحمتی دیگر و عامل ریزش و نزول برکات الهی برای جامعه خواهد بود.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هرگز دست از خباثت خود برنداشته‌اند و انتخابات، یکی از مظاهر بروز شیطنت‌هایشان، از ابتدا تا به امروز بوده است؛ با اصل حضور و رأی دادن مردم مخالف‌اند؛ با شور و هیجان و وحدت و انسجام ملی مردم در فضای انتخابات مخالف‌اند؛ با نتیجه‌ی انتخابات، هرچه که باشد مخالف‌اند و در زوایای مختلف در جهت تضعیف و سست شدن انتخابات تلاش می‌کنند.

امام‌جمعه کرج گفت: با توجه به اهمیت هر دو انتخاب پیش رو، دشمن از مدت‌ها پیش، فعالیت‌هایی را در این زمینه آغاز کرده و سعی می‌کند انتخابات را زیر سؤال برده و جلوی تحقق آن را بگیرد و درعین‌حال تلاش می‌کند تا با ایجاد فضایی چون فتنه ۸۸، نتیجه انتخابات را مخدوش نشان داده و کام مردم را تلخ کند.

وی وظیفه‌ی اصلی هیات های اجرایی انتخابات را دقت و شفافیت در اجرای قانون دانسته و تأکید کرد: با توجه به شیطنت‌های این‌چنینی، هیات های اجرایی باید طوری عمل کنند که جای هیچ شبهه و شائبه‌ای برای سو استفاده دشمنان وجود نداشته باشد.

وی گفت: هیات های اجرایی باید به‌گونه‌ای بی‌طرفانه و قانون‌مدار عمل کنند که هیچ کس نتواند ادعای وابستگی آنان به گروه و جناح خاصی را مطرح کرده یا مردم را به نتیجه انتخابات بدبین کند.

آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم با همه‌ی سلایق در انتخابات پیش رو، باطل کننده‌ی تمام فتنه‌هاست و باید زمینه‌سازی و دعوت به این حضور، در دستور کار تمام چهره‌ها و مجموعه‌های فعال این عرصه قرار گیرد.

امام‌جمعه کرج تصریح کرد: حضور در انتخابات، حضور در عرصه‌ی تصمیم‌گیری برای سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور است، چراکه گفتمان شخص منتخب، تأثیرات مستقیمی بر زندگی تک‌تک افراد جامعه خواهد داشت؛ این حضور مردم‌سالاری دینی را تقویت کرده و اقتدار و عزت نظام اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

وی خاطرنشان ساخت: مسئولین توجه داشته باشند که انتخابات و رأی مردم امانت است و مردم باید به امانت‌داری آن‌ها اعتماد کنند تا در صحنه انتخابات حاضر شوند؛ باید از هر حاشیه‌ای پرهیز نمود و تلاش‌ها را به برگزاری “انتخابات سالم” معطوف کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی تأکید کرد: کم‌وزیاد کردن آرا و به‌طورکلی مهندسی انتخابات خلاف شرع و قانون است و عامل تضعیف حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

وی افزود: در انتخابات شورای شهر نیز باید توجه شود که صلاحیت‌ها به‌دقت موردبررسی قرار گیرند و توجه نمود که اصحاب فتنه و کسانی که کشور را به مرز آشوب کشیدند به‌هیچ‌عنوان صلاحیت ورود به نهادهای تصمیم‌گیری در هیچ سطحی را ندارند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای القای هراس به جامعه اسلامی از طریق تهدید به تحریم‌های جدید یا حمله موشکی به سوریه و امثال ذلک، به‌منظور اثرگذاری بر انتخابات آتی ایران، گفت: می‌خواهند هیجانی ایجاد کنند تا مردم در انتخاب رئیس‌جمهور دچار تردید شده و نتوانند درست تصمیم بگیرند، ولی انشا الله انتخابات پیش رو باصلابت و قدرت و حضور یکپارچه مردم برگزارشده و نتیجه‌ی آن باعث یاس و سرخوردگی دشمنان ایران و رضایت پروردگار متعال باشد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:
مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. مختار 15 آوریل, 2017 در 15:14 - Reply

    از مواضع محکم، انقلابی، دشمن خرد کن امام جمعه محترم شهرمون کمال تشکر را دارم و اعلام می کنم ما پا در رکابیم

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.