امام‌جمعه کرج:

استفاده از توان داخلی برای توسعه انرژی های نو، در اولویت صنعت برق قرار گیرد

فضای مجازی ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ۰

مهندس ناصر اسکندری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با همراهی جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با ایشان دیدار و گفتگو کرده و به ارائه‌ی گزارش اقدامات و فعالیت‌های مجموعه در سال ۹۵ پرداخت.

در این دیدار، آیت‌الله حسینی همدانی با تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره (س)، بیان داشتند: در حوزه‌ی صنعت برق، توجه به زیرساخت‌های استان و نیازمندی‌های آینده‌ی استان و حتی کشور، یکی از مسائل مهم و جدی است.

وی خاطرنشان ساخت: تقویت و توسعه‌ی زیرساخت‌ها در هر مجموعه‌ای، خدمت مانا و ماندگار آن دستگاه به استان و بلکه کشور است و توسعه‌ی سازمانی و تقویت زیرساخت‌ها، بدون ترسیم چشم‌انداز و الگوی حرکت، نتیجه‌بخش نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر پرهیز از جزیره‌ای عمل نکردن دستگاه‌ها، اظهار داشت: اگر هر مجموعه‌ای تعریف خود از توسعه و حرکت را داشته باشد و جزیره‌ای عمل کند، کاری به نتیجه نخواهد رسید؛ هر کدام از مجموعه‌های مختلف در بخشی از توسعه‌ی کار موثر اند، لذا هم‌افزایی و در کنار هم بودن مجموعه‌ها، مهم و ضروری است.

وی با اشاره به رشد روزافزون جمعیت البرز و لزوم توجه به این رشد چشمگیر، گفت: پیش‌بینی می شود طی ده سال آینده، جمعیت استان حداقل دو برابر افزایش یابد؛ لذا توجه به مسائل مربوط به این افزایش باید در تمام برنامه‌ریزی‌ها لحاظ گردد.

امام‌جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هرگونه خدمت‌رسانی به کارکنان مجموعه در راستای تقویت معیشت و بالا بردن سطح اجتماعی و فکری و فرهنگی آنان، خدمت به کشور و مردم جامعه بوده و تبیین‌کننده‌ی کارایی نظام اسلامی است.

وی افزود: در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و معنوی، توجه به خانواده‌ی کارکنان نیز اهمیت بالایی دارد و حوزه اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی را چندین برابر افزایش می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به نقش مؤثر صنعت برق در اقتصاد مقاومتی، گفت: به نظر می‌رسد با وجود ظرفیت‌های به فعلیت رسیده در زمینه‌ی تولید ادوات و تجهیزات مختلف نیروگاه های تجدید پذیر، مانند سلول‌های خورشیدی تولید برق، باید جایگزین کردن این محصولات به‌جای نمونه‌های مشابه خارجی، در دستور کار متصدیان صنعت نیروی استان و کشور قرار گیرند.

در ادامه گزیده ای از تصاویر این دیدار را مشاهده می نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.