امام‌جمعه کرج:

دشمنی بین آمریکا و ایران، مقابله‌ی تفکر استکباری با بینش عدالت محور اسلامی است

فضای مجازی ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ۰

جمعی از مسئولین و فرماندهان پادگان المهدی هوافضای سپاه، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشکر از حماسه‌ی حضور مردم در مراسم عظیم ۲۲ بهمن بیان داشت: مردم با حضور خود درصحنه، پاسخ روشن و محکمی به یاوه‌های استکبار دادند؛ البته دشمن از دشمنی خود دست برنمی‌دارد و ما نیز نباید از وظایف خود در این زمینه غافل شویم.

وی گفت: دشمنان نمی‌خواهند نظام حکومتی اهل‌بیت (علیهم‌السلام) که نظام جمهوری اسلامی نمونه‌ی کوچک آن است، محقق شود و در دوره‌های مختلف هم با این نوع بینش مقابله کرده‌اند.

آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بینش ماکیاولیستی را به زیر کشید و این نگاه را در مردم و حتی رهبران کشورها تغییر داد، به‌طوری‌که نگاه “در دست داشتن قدرت به هر قیمتی”، با نگاه “انجام‌وظیفه و عمل به تکلیف در هر شرایط” جایگزین گردید.

امام‌جمعه کرج اظهار داشت: طبق بیان قرآن، دشمنان دوست دارند تا شما به رنج و سختی بیافتید و دشمنی‌شان با شما دربیانشان آشکار است و می‌بینید که اقدامات امروز رئیس‌جمهور جدید آمریکا که دورویی و نفاق را کنار گذاشته و آشکارا تهدید می‌کند، مصداق بارز این بیان قرآنی است.

آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کرد: توجه داشته باشید که نزاع بین آمریکا و ایران، درواقع مقابله‌ی تفکر استکباری و بینش عدالت محور اسلامی است و این تقابل و دشمنی با تغییر در اشخاص و افراد، از بین نمی‌رود و لازمه‌ی آن، تغییر و استحاله‌ی ماهیت استعماری و استثماری نظام آمریکاست.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.