امام‌جمعه کرج تأکید کرد؛

لزوم توجه به ابعاد فرهنگی در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین

فضای مجازی ۰۶ دی ۱۳۹۵ ۰

حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با همراهی شکری، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز و جمعی از کارکنان این ستاد، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با ایشان دیدار و به ارائه‌ی گزارش عملکرد مجموعه‌ی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور پرداخت.

در این دیدار، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص)، بیان داشتند: تلاش مجموعه‌ی عتبات کشور در مسیر اعتلای کلمه‌الله و مصداق حفظ و تعظیم شعائر است.

ایشان اظهار داشتند: بحمدالله فعالیت‌های مجموعه عتبات در مسیر خوبی پیش می‌رود، البته گاهی با تغییر و اصلاح استراتژی و راهبردها می‌توان نتایج را به‌طورکلی تغییر داد و آثار و برکات فعالیت‌ها را به مقدار زیادی بهبود بخشید.

امام‌جمعه کرج گفتند: خدمت‌رسانی به زائرین اربعین، تنها محدود به خدمات خوراک و اسکان نیست و طیف گسترده‌ای از خدمت‌رسانی‌های معنوی و فرهنگی را نیز شامل می‌شود.

ایشان اظهار داشتند: درعین‌حال انسجام و هماهنگی بین نیروها و همگرایی فعالیت‌های بخش‌های مختلف مجموعه مانند واحد فرهنگی و اسکان و مواردی ازاین‌دست، علاوه بر از میان برداشتن تعارض و سایش بین اقدامات، موجب تقویت آثار نیز می‌گردد.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این دیدار را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.