آیت‌الله حسینی همدانی:

تدوین برنامه‌ی جامع توسعه‌ی البرز، از مهم‌ترین ضرورت‌های استان است

فضای مجازی ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ۰

 

%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%ad%d8%a7%d9%86%db%8c-2

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در جلسه‌ی ویژه شورای اداری استان البرز به مناسبت سی و سومین سفر استانی رئیس‌جمهور، با تقدیر از تلاش‌های چندین روزه و سنگین دست‌اندرکاران این برنامه، بیان داشتند: از حضور مردم و مسئولین استانی و وحدت و همدلی آنان در استقبال از ریاست‌جمهوری که نشانه‌ای از وفاداری و توجه البرز نشینان به ارکان نظام اسلامی است، تشکر می‌کنم.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی، در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، خاطرنشان ساختند: البرز دارای سرمایه‌های بزرگ مادی و معنوی است که باید موردتوجه قرارگرفته و قدر دانسته شوند.

ایشان با بیان اینکه مشکلات و مسائل استان رد جلسات مختلف مورد طرح و بحث قرارگرفته و انشالله موردتوجه نیز قرار خواهند گرفت؛ گفتند: در این میان، مسئله‌ی اصلی، تدوین برنامه‌ی جامع توسعه‌ی استان و طرح‌ریزی قابلیت‌های لازم برای هم‌پوشانی نتایج و عملکردهای ذاتی هر دستگاه است.

امام‌جمعه کرج با اشاره به قرارگیری البرز در ردیف کم برخوردارترین استان‌های کشور از امکانات و بودجه‌های دولتی، اظهار داشتند: شرایط مذکور و عوامل فوق، لزوم به‌کارگیری مدیرانی تصمیم گیر و تصمیم‌ساز را در این استان بیش‌ازپیش روشن می‌کند و اولیای امور باید از استفاده از مدیران کم‌تجربه و به‌منظور گذراندن دوره‌های کارآموزی خود در البرز جلوگیری کنند.

ایشان تأکید کردند: با نگاهی درست در سطوح مدیریت فرهنگی و اجتماعی، اکثر تهدیدات موجود در استان، مانند حضور اقوام مختلف کشور در این منطقه و تعارضات فرهنگی بین آن‌ها را می‌توان به یک فرصت تبدیل نمود.

آیت‌الله حسینی همدانی گفتند: یکی از مسائل اصلی البرز که در صحبت‌های ریاست‌جمهور در جمع مردم نیز به آن اشاره شد، معضل ترافیک شهری و استانی است؛ درحالی‌که هم‌اکنون می‌بینیم بزرگ‌ترین مجتمع تجاری استان، موسوم به “البرز مگا مال” در منطقه‌ای احداث می‌گردد که دارای پیچیده‌ترین و کورترین گره‌های ترافیکی است.

ایشان تأکید کردند: دقت در بررسی‌های لازم برای طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی که آثار و تبعات بلندمدت و فراگیری را در پی خواهند داشت، از مهم‌ترین مسائل در این حوزه هستند که غالباً موردتوجه قرار نمی‌گیرند.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.