آیت الله حسینی همدانی:

اولویت دادن به مناطق محروم و توسعه‌ی زیرساخت‌ها، در دستور کار شرکت گاز استان قرار گیرند

فضای مجازی ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ۰

%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%da%af%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%b1%d8%b2-17

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت گاز استان البرز به همراه جمعی از مدیران  و روسای مناطق این شرکت، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

امام‌جمعه کرج، در این جلسه با تسلیت ایام اربعین حسینی (علیه‌السلام) بیان داشتند: حرکت حسین (علیه‌السلام) نقطه‌ی بیداری و احیای ادیان الهی است که تجلی معاصر آن را در انقلاب اسلامی ایران شاهد بودیم.

آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشتند: زیارت اربعین، نشانه‌ی شیعه برشمرده شده است و آثار فراوانی دارد و این زیارت حرکت حسین (علیه‌السلام) را برای بیداری مردم از تاریکی‌های جهل به‌سوی علم و از حیرت‌ها به‌سوی هدایت می‌داند.

ایشان با تشکر از خدمات شرکت گاز استان، درزمینه‌ی تکمیل طرح‌های عمرانی و گازرسانی مربوط به این شرکت، گفتند: طراحی، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان داشتن در اتمام به‌موقع پروژه‌ها اصلی مهم و اثرگذار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خاطرنشان ساختند: دوران مسئولیت، دوران خدمت گذاری به خلق است که عیال خدا نامیده شده‌اند و این دوران به‌سرعت سپری می‌گردد؛ لذا باید فرصت را غنیمت شمرد و کار و خدمت کرد.

ایشان با تأکید بر طرح چشم‌انداز برای برنامه‌ها و اقدامات، یادآور شدند: مدیریت زمان از مسئولیت‌های دینی هر مدیری است و مدیر باید بر اساس محدودیت‌های مدیریتی خود برای هر عمل زمان بخصوصی تعیین کرده و به آن اهتمام داشته باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی توجه به اقدامات زیرساختی و توجه به مناطق محروم را از اولویت‌های شرکت گاز استان دانسته و اظهار داشتند: اگر مسئولین دچار کم‌کاری شوند، گذشته از نابودی زمان و منابع، نمایش‌دهنده‌ی ناکارآمدی نظام نیز خواهند بود.

ایشان با تأکید بر همگرایی برنامه‌ها و اقدامات و عدم موازی کاری، گفتند: طرح‌ها باید سیستماتیک و نظام‌مند بوده و در همراهی با سایر دستگاه‌ها دیده شوند چراکه مراودات و هم‌افزایی در کارها یکی از عوامل جلوگیری از هدر رفت نیروها و منابع است.

امام‌جمعه کرج اظهار داشتند: در کنار اقدامات مدیریتی و خدمتی در عرصه‌ی تأمین گاز و وظایف رسمی، توجه به کارکنان شرکت در زمینه‌هایی مانند توسعه‌ی خدمات فرهنگی به این قشر، اثرات والا و گران‌بهایی خواهد داشت.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این دیدار را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:
مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.