نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

استاندار محترم، ضمن تبرّی از اقدامات اخیر فتنه گران در البرز، با آنان برخورد جدی نماید

فضای مجازی ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ۰

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهر کرج، ضمن توصیه‌ی همگان به رعایت تقوای الهی، بیان داشتند: اهل تقوی در برآوردن حاجات مؤمنین حریص و در پی ادخال سرور و رفع گرفتاری آن‌ها هستند که بر اساس روایات، پس از ایمان به خدا هیچ عملی برتر از این کار نیست.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با تشکر از حضور پرشور مردم استان البرز در مراسم بزرگداشت یوم‌الله سیزدهم آبان ماه و راهپیمایی این روز، اظهار داشتند: در کنار زحمات مسئولین و نهادها و اصحاب رسانه، حضور پررنگ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در این مراسم، چشم‌گیرتر از سال‌های گذشته بود که همه‌ی این‌ها جای تقدیر و تشکر دارد.

ایشان گفتند: پیام حضور مردم در این روز این بود که هرجایی که آمریکا نباشد، آنجا امن است و مردم نشان دادند که برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب، درصحنه حضور دارند و حماسه‌ی خواری استکبار را دائماً به نمایش می‌گذارند.

امام‌جمعه کرج با اشاره به تذکر رهبری در دیدار با اقشار مختلف دانشجویی و دانش‌آموزی مبنی بر توجه و مطالعه‌ی اسناد به‌دست‌آمده از لانه‌ی جاسوسی آمریکا، تصریح کردند: این اسناد که با زحمات طاقت‌فرسای دانش جویان به دست آمد، جنایات و توطئه‌های ریشه‌دار و عمیقی را که برای اسلام و مسلمانان طراحی‌شده بود، آشکار کرده و چهره‌های افرادی که در دستگاه‌ها رخنه کرده بودند را نشان داد.

ایشان با اشاره به سایر مسائل و راهبردهای مطرح‌شده در این دیدار، نتیجه گرفتند: امروز هم اگر می‌خواهیم عزت داشته باشیم و ارزش‌های الهی و انسانی پابرجا باشد، از روی منطق، هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا می‌کشیم.

آیت‌الله حسینی همدانی گفتند: سازش با آمریکا هیچ مشکلی از کشور را حل نمی‌کند و آقایان نباید این‌قدر سرمایه‌ها و وقت را هدر دهند که ” من جرّب المجرّب حلّت به النّدامه”.

ایشان اظهار داشتند: عده‌ای سعی می‌کنند با انگ زدن و طرح مطالب خلاف، افراد را نسبت به انقلاب بی‌اعتماد کنند و مسیر را طور دیگری نشان دهند که اینجا نیاز به بصیرت هست و اینکه هر حرفی را از هرکسی قبول نکنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به موج تحریف مواضع امام (ره) به‌منظور سو استفاده‌های سیاسی، گفتند: در این شرایط، توجه به بیانات امام و وصیت‌نامه‌ی ایشان برای شناخت راه امام و به‌عنوان معیاری برای صحت سنجی و ادعاها و اعتبار سنجی گفته‌ها، بسیار راهگشا و مفید است.

ایشان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) –به قولی-، وفات سلمان فارسی و شهادت عمار یاسر در روزهای پیش رو از ماه صفر، بیان داشتند: راجع به شخصیت عمار کم گفته و شنیده‌شده است؛ شخصیت بزرگی که ایمانش مورد تأیید خداوند متعال در آیه‌ی ۱۰۶ سوره‌ی مبارکه‌ی نحل قرار گرفت.

آیت‌الله حسینی همدانی خاطرنشان ساختند: رسول خدا درباره‌ی عمار فرمود که “سر تا قدم او مملو از ایمان است و گوشت و پوست و خون او با این ایمان عجین گشته، تا جایی که او، ایمان مجسم است” و در بیان رسول خدا، او مدار و شاخص حق در برهه‌ای خاص (جنگ صفین) معرفی شد.

ایشان بیان داشتند: شکوه و هیبت ظاهری افراد مانع حق‌گویی عمار نبود و در مقابل حربه‌ی بزرگ دشمنان در دوران خود، یعنی شبهه افکنی و رخنه در باورها، هرگز سکوت نمی‌کرد.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه در عصر کنونی نیز چنین افرادی هستیم، خاطرنشان ساختند: امروز، دفاع عمار گونه، بدون تقیه، صریح و همراه با بصیرت و شجاعت از آرمان‌های نظام، وظیفه‌ی هر فرد مسلمان و دین‌مدار است؛ می‌بینید که چگونه تلاش می‌کنند اسلام و انقلاب و آرمان‌های فطرت نهاد اسلامی مانند استکبارستیزی، کمک به مظلومان و مستضعفان، زیر بار ظلم نرفتن و توسعه عدالت را از بین برده یا از مسیر خود منحرف کنند.

ایشان یادآور شدند: در این کشور، عده‌ای دست به فتنه زدند و تا مرز سقوط کشور نیز پیش رفتند؛ حال نیز عده‌ای در عین ادعای ولایت مداری و متابعت از نظام اسلامی، هیچ موضع روشنی علیه آن فتنه و فتنه گران ندارند و نمی‌گویند که طرفدار کدام جبهه اند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به مواضع صریح رهبر انقلاب نسبت به فتنه و گردانندگان و اصحاب آن و لزوم توجه جدی به این مسئله در عزل و نصب و انتخاب افراد، اظهار داشتند: چه می‌شود که عده‌ای این مطالب را نادیده گرفته و به خود اجازه می‌دهند در محل رسمی و دولتی –جلسه‌ی احزاب سیاسی در محل استانداری- نام یکی از سران فتنه را برده و مانند اسلافشان که در ایام ماه صفر، آل الله را وارد شام کردند، در حمایت از اصحاب و سران فتنه، کف و سوت بزنند و شادی کنند؟!

ایشان تصریح کردند: مردم انقلابی و حزب‌الله از استاندار محترم می‌خواهند که ضمن تبرّی از عمل انجام‌شده، با مسئولی که در جلسه بوده و اقدام به تأیید این عمل و تمسخر معترضان نموده است و قبلاً نیز برای رفتار مشابهی از خود بنده تذکر گرفته است؛ برخورد جدی کرده و تکلیف او را مشخص کنند.

امام‌جمعه کرج افزودند: این سخن مرا فتنه گران و فتنه دوستان و حامیان فتنه در این استان نیز بشنوند؛ برای آخرین بار می‌گویم که امت حزب‌الله و انقلابی و همه‌ی کسانی که دغدغه‌ی نظام و انقلاب و ارزش‌های انقلاب را دارند؛ در این استان به شما اجازه‌ی جولان نخواهند داد و اگر مورد دیگری دیده یا شنیده شود، تمام دنیای شما را بر سرتان خراب خواهند کرد.

ایشان ادامه دادند: می‌خواهید ما را امتحان کنید؟! از نجابت مردم سو استفاده نکنید که امت حزب‌الله بیدار است؛ مسئولین امنیتی و اطلاعاتی نیز در این روزها که به اتحاد و وحدت اقشار مختلف، بیش از هرروز نیازمندیم؛ اجازه‌ی تحریک احساسات و غیرت دینی مؤمنین را به عده‌ای بی‌بصیرت واداده‌ی خائن و وامدار اجانب و بیگانگان ندهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با اشاره به توفیقات روزافزون جبهه‌ی مقاومت در سوریه و عراق و لبنان، گفتند: نتایج میدان‌های نبرد، دل‌شاد کننده هستند و البته تروریست‌ها در سوریه از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرده‌اند که نشان‌دهنده‌ی تلاش‌های مذبوحانه و روبه‌زوال آن‌ها در میدان نبرد با جبهه‌ی مقاومت است.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.