نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

گلوگاه‌های سوءاستفاده از بیت‌المال بسته شود

فضای مجازی ۰۱ آبان ۱۳۹۵ ۰

%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b9%d8%a7%d8%af%d9%84-%d8%a2%d8%b0%d8%b1-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-5

دکتر عادل آذر، رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور با همراهی نبی‌الله کرمی، مدیرکل دیوان محاسبات استان البرز و جمعی از مدیران و معاونین این سازمان، ضمن حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در این دیدار، با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان (علیه‌السلام) بیان داشتند: حفظ بیت‌المال مهم و حیاتی است و دیوان محاسبات که وظیفه‌ی او حراست از بیت‌المال است، از نهادهای اساسی و اصلی انقلاب است.

ایشان اظهار داشتند: حفاظت از بیت‌المال می‌تواند از طرق مختلف مانند محاسبه و بررسی وضعیت و دارایی‌های افراد و عملکردهایشان و یا با طرح‌ریزی برنامه‌هایی برای جلوگیری از هدر رفت بیت‌المال از همان ابتدا، وارد عمل شد که روش پیشگیرانه‌ی دوم کارآمدتر نیز هست.

امام‌جمعه کرج گفتند: با طراحی مناسب و ابلاغ آن به دستگاه‌ها، گلوگاه‌های سو استفاده از بیت‌المال بسته می‌شود و این فرآیند، محاسبه و بررسی‌های بعدی را نیز دقیق‌تر و سریع‌تر به نتیجه می‌رساند.

آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشتند: در همین راستا، تحقق دولت الکترونیک نیز، گام مهمی برای تقویت سیستم اداری کشور و پیشگیری از بروز تخلفات در سطوح مختلف خواهد بود و لازم است برنامه ریزان کشور، توجه جدی به نهایی کردن و تکمیل آن داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی و حساسیت موجود در جامعه نسبت به این موضوع اظهار داشتند: در بحث حقوق‌های نجومی اطلاع‌رسانی‌هایی شده است ولی باید این اطلاع‌رسانی به‌طور کامل و دقیق و به شکلی باشد که امنیت روانی و آرامش فکری جامعه را تقویت کند.

ایشان تاکید کردند: بعد تبلیغاتی کار باید قوی و درعین‌حال صادقانه و دقیق باشد تا به مردم اطمینان خاطر دهد.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.