آیت‌الله حسینی همدانی:

تبیین فرهنگ شهادت و ایثار برای نسل جوان، جهاد امروز جانبازان و آزادگان است

فضای مجازی ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ ۰

دیدار با خانواده شهدا

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، در ادامه دیدارهای هفتگی خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با حضور در منطقه‌ی حصارک، با سه خانواده شهید و آزاده این منطقه، دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله حسینی همدانی، در دیدار با خانواده جانباز شهید، “منصور حشمدار” که به‌تازگی و پس از تحمل رنج سال‌ها مشکلات جانبازی اعصاب و روان، به خیل شهدا پیوست، با تسلیت شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام، بیان داشتند: جانبازان، علاوه بر اجر جهاد در راه خدا و ایثار جان خود در راه اعتلای اسلام، از پاداش صبر و تحمل بر مصائب و دردهای سالیان جانبازی نیز برخوردارند.

مجاهدت خانواده جانبازان، از خود ایشان هم بالاتر است

ایشان افزودند: درعین‌حال مراقبت و خدمت به جانبازان، با رضا و صبر، ارزش بالایی دارد و چه‌بسا مجاهدت خانواده جانبازان، از خود ایشان نیز بالاتر است.

امام‌جمعه کرج، با گلایه از بعضی برخوردهای نادرست با ایثارگران و بازماندگان دفاع مقدس و خانواده آن‌ها، اظهار داشتند: بعضی از این برخوردهای منافقانه، ریشه در عملیات روانی و ضد فرهنگی دشمنان دارد و یا از سر بی‌اطلاعی و جهل ابراز می‌شود؛ درعین‌حال باید دانست که اگرچه زخم نیش زبان از زخم تیر و ترکش جنگی سخت‌تر است، اما اجر صبر بر آن نیز برتر و بالاتر است و این مسائل نباید موجب انفعال و انزوای خانواده شهدا و ایثارگران شود.

ایشان تأکید کردند: جانبازان و آزادگان دفاع مقدس به‌عنوان سند ناطق و گویای آن دوران، هر یک باید مبلغ و مبین فرهنگ افتخارآفرین شهادت و ایثار در جامعه باشند و این مسئله را جهاد امروز خود در جبهه‌ی فرهنگی بدانند.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این دیدارها را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.