نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

تشکیل جریان تکفیری، برای انحراف مطالبه‌ی اصلی جهان اسلام، یعنی نابودی رژیم صهیونیستی است

فضای مجازی ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ۰

 

امام جمعه کرج نماز (1)

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهر کرج، ضمن توصیه‌ی همگان به رعایت تقوای الهی، بیان داشتند: اهل تقوی هرگز به ربا نزدیک نمی‌شوند؛ چراکه ربا بر اساس روایات، باعث از بین رفتن نیکوکاری و کمک است و به فضایل اخلاقی لطمه می‌زند.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، با گلایه از برخی اقدامات و سیاست‌گذاری‌ها، اظهار داشتند: متأسفانه مشاهده می‌شود که بعضی دستگاه‌ها، خواسته یا ناخواسته، باواسطه‌ی وضع بعضی قوانین، گردوغبار ربا را بر سر جامعه می‌پاشند.

امام‌جمعه کرج عید سعید فطر را پیشاپیش تبریک گفته و یادآور شدند: روز عید فطر، روز بازگشت به فطرت‌ها و جایزه گرفتن از پروردگار متعال برای یک ماه بندگی است.

ایشان افزودند: در این ماه باید تقوای ما بیشتر شده باشد و اگر هم غفلت و کم‌کاری بوده نباید این روزهای پایانی را از دست داد، این روزها روزهای گران‌قدری است و حتی اگر برای ما مطلبی تقدیر شده، هنوز با دعا و ذکر و استغاثه نزد پروردگار، قابل اصلاح و تغییر است.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه دعا مقدّرات انسان را تغییر می‌دهد، تصریح کردند: اگر فرصت سوزی کردیم و از این فرصت که تا روز عید فطر استفاده نکردیم، فرصت بعدی ما روز عرفه خواهد بود که البته انسان مؤمن فرصت‌هایش را از دست نمی‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با گرامیداشت روز قدس و خروش جهانی علیه ظلم و استکبار، گفتند: روز قدس روز فریاد مظلومیت اسلام است و روزی است که مسلمانان اعلام می‌کنند آرمان قدس را فراموش نکرده‌اند.

ایشان با بیان اینکه روز قدس خواب خوش را از چشمان استکبار می‌گیرد، عنوان داشتند: انقلاب اسلامی هیجان تظلم خواهی و زیر بار ستم نرفتن را در سراسر جهان به وجود آورد، البته خطی که مدت‌ها به شکل مخفیانه توسط حاکمان کشورهای عربی دنبال می‌شد و مدتی است علنی کرده‌اند، خط سازش و کنار آمدن با رژیم غاصب است.

ایشان ادامه دادند: می‌بینید که این کشورها آشکارا از برقراری روابط سخن می‌گویند و تلاش برای عادی‌سازی روابط دارند و این رژیم منحوس را حامی و یاور خود می‌دانند که تمام این اقدامات برای حفظ امنیت این رژیم اشغالگر انجام می‌شود.

آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشتند: با اینکه چهره‌ی بی‌پرده‌ی سفاک اسرائیل برای همه روشن است، اما با روش نفوذ و وابسته کردن سران کشورها، این روسا را مطیع آشکار این رژیم ستم‌کار کرده است.

ایشان با اشاره به تعالیم کتاب تلمود برای یهودیان، تصریح کردند: این رژیم بر اساس آموزه‌های رسمی خود هدفی جز سلطه‌ی کامل بر جهان ندارد و نه‌تنها مسلمین که با همه‌ی اقوام و ادیان در ستیز است و بنا بر همین اصل، تمام سعی خود را کرده‌اند تا نقاط حساس سیاسی و تبلیغاتی و اقتصادی دنیا را در دستان خود بگیرند.

ایشان ادامه دادند: حتی برای اینکه کشورها دشمنی اسرائیل را فراموش کنند، دشمن دیگری برای آن‌ها درست کرده‌اند؛ امروز جریان داعشی و تکفیری و سلفی که همگی یکی هستند، برای همین است که مطالبه‌ی اصلی جهان اسلام، در این میان منحرف شود و سران دولت‌های اسلامی هم به‌جای اینکه ائتلاف درست کنند علیه اسرائیل، با او علیه خودشان، علیه اسلام انقلابی و علیه ایران اسلامی همدست شده‌اند.

امام‌جمعه کرج با اشاره به خیانت دولت ترکیه به آرمان فلسطین، گفتند: می‌بینید که ترکیه آماده است به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی، علیه اسلام ناب و ملت‌های مظلوم اما مقاوم منطقه اقدام به جنگ کند و برای این مسئله بسترسازی نماید.

ایشان با اشاره به حضور متحد و میلیونی مردم مسلمان و غیرمسلمان جهان در دفاع از مردم فلسطین، خاطرنشان ساختند: هرساله در این روز که از ابتکارات امام راحل (ره) است، نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود و در چنین فضایی همه‌ی مسلمانان باید ضمن حفظ وحدت، از جهات مختلف به آرمان‌های فلسطین کمک کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی تأکید کردند: بدون تردید و به‌زودی فلسطین در جایگاه واقعی خود در منطقه و جهان قرار خواهد گرفت و نماد استکبار در این منطقه یعنی رژیم صهیونیستی، نابود خواهد شد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به نام‌گذاری روزهای جاری به نام “هفته حقوق بشر آمریکایی” اظهار داشتند: این روزها روزهایی است که بیشترین جنایات آمریکا علیه ملت ایران انجام‌گرفته و البته این جنایات نسبت به ملت ایران و مردم جهان امری دائمی و مستمر است.

ایشان اظهار داشتند: تقریباً همه روز مقامات ریزودرشت آمریکایی سخنانی ضد ایرانی بیان می‌کنند و تهدیدی کرده یا نظری می‌دهند، متأسفانه دیپلماسی منفعل ما نیز برای تعامل بیشتر و برقراری ارتباط محکم‌تر و ده‌ها خواب دیگر، دائماً حمل به صحت کرده و پاسخی نمی‌دهد؛ اما این خواب‌ها پریشان است و تعبیری ندارد.

ایشان افزودند: بااینکه مکرراً دیده‌اید و دیده‌ایم که آمریکا قابل‌اعتماد نیست، چرا این‌گونه عمل می‌شود؟! آقایانی که در دستگاه دیپلماسی کشور مشغول هستید، در این روز شریف از شما می‌خواهیم که انقلابی عمل کنید و انقلابی حرف بزنید و یک دیپلمات انقلابی باشید تا طمع دشمن از بین برود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، گفتند: این روزها که در داخل کشور، عده‌ای تلاش بر عادی‌سازی و عادی جلوه دادن روابط دارند، آن‌ها نام ایران را در ردیف کشورهای تروریستی قراردادند و بیانیه هم دادند که اگر می‌خواهید به بازار بین‌المللی دسترسی داشته باشید، باید رفتار خود را تغییر بدهید.

ایشان چنین جسارت‌هایی از سوی دشمن را نشانه‌ی ضعف در داخل دانسته و بیان داشتند: با تکیه‌بر باورهای عمیق الهی و توان مردمی و حمایت‌ها و هدایت‌های رهبری، هرگز نباید اجازه دهیم دشمن این‌گونه سخن بگوید.

ایشان تأکید کردند: اگر اقتصاد مقاومتی اجرایی شود و همه‌ی شئون کشور به آن ملتزم باشند، آمریکا و اذناب او جرئت تهدید ما را در این امور ندارند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با خانواده‌ی شهدای هفتم تیر و مسئولان قوه‌ی قضاییه، گفتند: تأکیدات دوباره‌ی ایشان بر احیا و حفظ و تقویت روحیه‌ی انقلابی و اینکه این روحیه باید در سیاست داخلی و خارجی به کار گرفته شود، باید موردتوجه همگان باشد، چراکه نجات‌دهنده‌ی کشور از مهالک و خطرات، روحیه‌ی انقلابی و جهادی است.

امام‌جمعه کرج، در پایان خطبه‌های نماز از اقدامات مؤثر سربازان گمنام امام زمان در روزهای گذشته تقدیر نموده و انتصاب سرلشکر محمدحسین باقری به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح را نیز تبریک گفتند.

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.