امام‌جمعه کرج:

از ظرفیت‌ خیرین سلامت، در حوزه‌ی تأمین اجتماعی استفاده شود

فضای مجازی ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۰

 

در آستانه‌ی هفته‌ی تأمین اجتماعی، مدیرکل و مدیران این سازمان در استان البرز، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهر کرج، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، آیت‌الله حسینی همدانی، پیشاپیش فرارسیدن هفته‌ی تأمین اجتماعی را تبریک گفته و با اشاره به قرار داشتن در هفته‌ی پایانی ماه مبارک رمضان، بیان داشتند: ویژگی خاص این ماه، نه روزه‌داری که به علت نزول قرآن است و روزه‌داری این ماه نیز یکی از مناسکی است که بیانگر خاص بودن و عظمت ماه رمضان است.

ایشان با اشاره به دعای وداع با ماه رمضان امام سجاد (علیه‌السلام) در صحیفه، اظهار داشتند: فرازهای این دعا که بیان امام معصوم است، نشانه‌ی عظمت این ماه و لزوم استفاده هر چه بیشتر از فرصت‌های باقی‌مانده‌ی آن است.

نماینده ولی‌فقیه با تقدیر و تشکر از مجموعه و خداقوت به خانواده‌ی بزرگ تأمین اجتماعی استان البرز، گفتند: مهم‌ترین وظیفه‌ی تأمین اجتماعی، همان اشاره‌ای است که در نام این سازمان وجود دارد؛ شما باید کاری کنید که جامعه احساس امنیت و تأمین کنند.

ایشان ادامه دادند: شاید محدودیت‌های مالی اجازه ندهند که این سازمان به‌طور کامل نسبت به امنیت مالی اقشار تحت پوشش خود، پاسخگو باشد، اما می‌توان با فکر خلاق و مدیریت صحیح، امنیت فکری و روانی جامعه را تأمین نمود که خود این امر، تأثیرات مثبت فراوانی در پی خواهد داشت.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اهمیت بالای تأمین اجتماعی در مجموعه‌ی سازمان‌های کشور، خاطرنشان ساختند: قسمت فرهنگی تأمین اجتماعی باید جزو قوی‌ترین بخش‌های این مجموعه باشد و این باور و اطمینان را در مردم به وجود بیاورد که اظهار واقعی اطلاعات درآمدی به این سازمان عامل تأمین معیشت توأم با آرامش خودشان در آینده خواهد بود.

ایشان با تأکید بر تداوم و ماندگاری در ترویج و تبلیغ و فرهنگ‌سازی بیان داشتند: در همین راستا، باید اعتماد مردم را با ارائه‌ی آمار دقیق و شفاف و بیانی ساده و روشن، جلب نمود؛ در غیر این صورت کار نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

امام‌جمعه کرج با اشاره به لزوم استفاده و کمک گرفتن از ظرفیت خیرین در توسعه‌ی خدمات سازمان تأمین اجتماعی، تصریح کردند: خیرین سلامت می‌توانند در مسائل درمانی، کمک شایان توجهی به اقشار تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی داشته باشند؛ در همین زمینه دستگاه‌های مرتبط با موضوع، می‌توانند با تشکیل کارگروه مشترکی، چشم‌اندازی تهیه‌کرده و با هدف‌گذاری مناسب، فعالیت خیرین را به نحو مناسبی همگرا کرده و بازده کار را افزایش دهند.

ایشان در پایان تأکید کردند: ازآنجاکه مراجعین سازمان تأمین اجتماعی شامل اقشار مختلف جامعه، ازجمله اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف هستند، باید پرسنل و کارکنان این مجموعه نهایت دقت و تلاش خود را در خدمت‌رسانی هر چه بهتر و برخورد اسلامی و اخلاقی با مراجعین به‌کاربرده و تقویت نمایند.

در ادامه گزیده ای از تصاویر این جلسه را مشاهده می نمایید.

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.