تقدیر از برگزیده مسابقات بین المللی هولوکاست/

انکار هولوکاست، خار چشم یهودیت صهیونیستی است

فضای مجازی ۰۱ تیر ۱۳۹۵ ۰

تقدیر از برگزیده مسابقات هولوکاست (1)

در حاشیه دیدار مدیران و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با نماینده ولی فقیه در استان، از آرش فروغی، برگزیده ی اول مسابقات بین المللی کاریکاتور هولوکاست، تقدیر گردید.

در همین راستا آیت الله حسینی همدانی با اشاره به توان بالای زبان هنر در انتقال مفاهیم مختلف در کوتاه ترین زمان و اثرگذار ترین شکل، بیان داشتند: گاهی بیان یک کاریکاتور از یک سخنرانی رساتر است و باید از چنین قابلیت هایی به دقت و در حد کمال استفاده نمود.

امام جمعه کرج با اشاره به مطالب مطرح شده در آثار روژه گارودی به عنوان یک صهیون پژوه در حوزه ی انحراف تاریخی داستان هولوکاست، اظهار داشتند: این بحث در دوران دولت گذشته به شکل گسترده ای در سطح جامعه مطرح شد و به دلیل تعارضاتی که در حال حاضر با اقدامات دولت قبل وجود دارد، بعضی افراد سعی در مسکوت ماندن این موضوع دارند.

ایشان افزودند: این تفکر که “طرح موضوع هولوکاست، دفاع و تبلیغ برای دولت سابق است”، دیدگاهی باطل و اشتباه است و بیان واقعیت ها پیرامون هولوکاست، باید به شکل موثری گسترش یابد.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه انکار هولوکاست، خار چشم یهودیت صهیونیستی است، خاطرنشان ساختند: دشمنان تمام تلاش خود را برای مقابله با این جریان در سطح جهان انجام می دهند و در داخل نیز ایستادگی هایی در مقابل این جریان انجام می شود ولی بحمدالله این مسابقات با ایستادگی دست اندرکاران برگزار شد و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار بود.

امام جمعه کرج افزودند: روشنگری در باب ادعای هولوکاست، جزو آرمانهای صهیون ستیزانه ی ماست و روی این زمینه باید گفتمان سازی و سرمایه گذاری نمود.

گفتنی است، داوری آثار دومین مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «هولوکاست» در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ انجام گرفت و از میان ۸۶۴ اثر از ۵۰ کشور دنیا آرش فروغی از کرج، به عنوان نفر اول انتخاب گردید.

هولوکاست

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.