نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

گفتمان مقابله با هولوکاست، بحث استراتژیک نظام است

فضای مجازی ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۰

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در جلسه ماهانه سرمربیان حلقه‌های طیبه‌ی صالحین خواهران استان که  با حضور سردار استاد حسینی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در محل دفتر امام جمعه کرج برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) بیان داشتند: هولوکاست، مسئله‌ای متعلق به امروز و دیروز نیست یا اینکه مولود گفتمان سیاست خارجی دولت قبل باشد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، اظهار داشتند: روژه گارودی، رئیس حزب کمونیستی فرانسه بود که بر اساس مطالعات فراوانی که انجام داد به مسیحیت و سپس به اسلام گروید و از صهیونیسم پژوهان قوی در عالم است که کتب متعددی راجع به صهیونیست‌ها نوشته است که در این کتاب‌ها که برای قریب به ۲۰ سال پیش است، به مسئله‌ی هولوکاست و دروغ بودن آن پرداخته است.

ایشان خاطرنشان ساختند: گفتمان مقابله با هولوکاست یکی از بحث‌های استراتژیک نظام است که در قالب دولت‌ها نمی‌گنجد و نباید به آن به چشم سیاسی و حزبی نگریست.

امام‌جمعه کرج افزودند: باید در این زمینه به‌عنوان یک بحث گفتمانی بیشتر گام برداشت و نسبت به تبیین و اشاعه‌ی انحراف تاریخ در قضیه‌ی هولوکاست اقدام کرد تا این مسئله به یک باور عمومی تبدیل شود.

در ادامه گزیده ای از تصاویر این جلسه را مشاهده می نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.