امام جمعه کرج:

خدمت به زائرین حسینی انتهایی ندارد

فضای مجازی ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ ۰

 

شورای سیاستگذاری بازسازی عتبات عالیات استان (6)

اولین جلسه‌ی شورای هماهنگی و سیاست‌گذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز، با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، فرمانده انتظامی استان، رئیس حج و زیارت استان، شهردار و رئیس شورای شهر کرج در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز برگزار شد.

در این جلسه، مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز ضمن ارائه‌ی گزارش عملکرد سال ۹۴ این ستاد، به ارائه‌ی برنامه‌های این ستاد در سال جاری پرداخت و از آغاز برنامه‌های این ستاد در ارتباط با پیاده‌روی عظیم اربعین در سال جاری خبر داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، با اشاره به توانایی‌های بالای استان در خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (علیه اسلام) در ایام اربعین حسینی و سابقه‌ی استان البرز در این زمینه، بیان داشتند: خدمت به زائرین حسینی (علیه‌السلام) انتهایی ندارد و باید دائماً گسترش و توسعه پیدا کند.

ایشان با بیان اینکه خدمت به زائرین اربعین محدود به مسیر نجف تا کربلا نیست، اظهار داشتند: زائر از زمانی که به‌قصد زیارت از خانه و شهر خود خارج می‌شود تا هنگامی‌که به خانه‌اش برگردد، زائر است و بنابراین خدمت به زائرین نیز باید در طول این مسیر مدنظر قرار گیرد.

آیت‌الله حسینی همدانی خاطرنشان ساختند: در کنار خدمت‌رسانی در شهرهای نجف و کربلا و مسیر بین این دو شهر، اقداماتی مانند خدمت‌رسانی به زائرین در مرزهای ورود و خروج به کشور عراق و تأمین ادوات و وسایل نقلیه برای جابجایی زائرین در داخل و خارج از کشور، ازجمله اقدامات مهمی است که باید موردتوجه دستگاه‌ها و مسئولین کشور قرار گیرند.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این جلسه را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.