دیدار با مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز

فضای مجازی ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ ۰

مهندس غلامرضا حمیدی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز به همراه جمعی از مدیران و معاونین این اداره کل با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که مدیران اداره کل پست، اداره کل مخابرات، شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیریت شعب پست‌بانک استان البرز و رئیس مرکزفضایی البرز در آن حضور داشتند، حاضرین گزارشی از اقدامات مجموعه‌ی خود ارائه کرده و چشم‌اندازهای پیش رو و مسائل موجود را مطرح نمودند.

آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار با تأکید بر توسعه‌ی فعالیت‌های نرم‌افزاری در کنار اقدامات سخت‌افزاری موجود، بیان داشتند: فضای مجازی باید یکی از اولویت‌های مجموعه‌ اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان باشد.

ایشان با اشاره به گسترش شبکه‌های اجتماعی در بین کاربران و محبوبیت نسل دوم وب (اینترنت کاربر محور) در بین مخاطبین، عنوان داشتند: برای موفقیت در عرصه‌ی رقابت در این فضا، باید چند اصل اساسی شامل “نوآوری” و “افزایش سرعت خدمات” را موردتوجه قرار داد؛ در غیر این صورت علی‌رغم هزینه‌ی بالا، توفیقی در این زمینه حاصل نخواهد گشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با اشاره به وجود قریب به ۱۲۰۰۰ دانشجوی IT البرز، خاطرنشان ساختند: ارتباط مؤثر با دانشجویان در قالب برنامه‌هایی مانند ایجاد و اختصاص یک کتابخانه‌ی تخصصی به این قشر در فضای پژوهشگاه فناوری اطلاعات استان که تأثیر بالایی در افزایش این ارتباط خواهد داشت؛ در دستور کار مدیران مجموعه قرار گیرد.

ایشان افزودند: افزایش ارتباطات مردمی در راستای اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و جذب ایده نیز اقدامی شایسته و ارزشمند است.

امام‌جمعه کرج با اشاره به تأکیدات اخیر خود در رابطه با تشکیل و آغاز به کار شورای فضای مجازی استان، اظهار داشتند: راه‌اندازی این شورا و عضویت مجموعه‌های مرتبط با این فضا، موجب ارتباط مناسب این مجموعه‌ها شده و بر فرآیند اصلاح و بهره‌برداری صحیح از این فضا تأثیرگذار خواهد بود.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این دیدار را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.