آیت‌الله حسینی همدانی:

فرقه‌های متعدد انحرافی، یکی از معضلات اساسی استان البرز هستند

روابط عمومی ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰

جمعی از مدیران و مسئولین هیأت های رزمندگان استان البرز با حضور در دفتر نماینده ی ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با آیت الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرده و ضمن ارائه ی گزارش فعالیت ها و بیان بعضی مشکلات، از ارشادات و رهنمودهای ایشان استفاده کردند.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه، بیان داشتند: هیئت‌های رزمندگان استان البرز عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند ولی با توجه به قابلیت‌های بالای استان و جمعیت جوان انقلابی البرز، مجموعه‌ی هیئت‌های رزمندگان، ظرفیت‌هایی بالایی دارند که باید این ظرفیت‌ها به‌خوبی بارور گردند.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر هدف‌گذاری‌های مشخص برای اقدامات هیئت‌ها، تصریح کردند: یک سری از فعالیت‌ها زیربنایی و ساختاری هستند که نتایج و اثرات ماندگاری در پی خواهند داشت و این‌گونه اقدامات باید جزو برنامه‌های اصلی هیئات استان باشند.
ایشان افزودند: باید روحیه‌ی انقلابی را در نیروها و اعضا بالا برد و بر تقویت بصیرت و قدرت تفکر و تصمیم‌گیری جوانان و عموم جامعه در شرایط مختلف تمرکز کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به معضلات اجتماعی موجود در سطح استان البرز مانند فرقه‌های منحرف فکری، اظهار داشتند: در سطح استان فرقه‌های منحرفی داریم که با سو استفاده از فضای آزاد حاکم بر جامعه و با همت تمام، مشغول تبلیغ و ترویج افکار انحرافی خود هستند.

آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کردند: هیئت‌های رزمندگان اسلام و به‌طورکلی مجموعه هیئات مذهبی استان می‌توانند در کنار مردم یک شبکه‌ی متصل و متحد باشند که در عرصه‌های مختلف مانند مقابله با همین نحله‌ها و فرقه‌های انحرافی موجود، اقدامات مؤثری انجام دهند.

ایشان با بیان اینکه اقدامات انقلابی مردمی، عامل تقویت امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه است، تأکید کردند: مردم باید بصیر، بینا، یکپارچه و متحد بوده؛ اسیر شایعات و تبلیغات تخریبی بدخواهان کشور نگردند و برای اقدامات انقلابی خود، منتظر دیگران نباشند.

در ادامه گزیده ای از تصاویر این دیدار را مشاهده می نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.