نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

عملکرد گروه‌های جهادی، حجت را بر مجموعه‌های دیگر تمام کرده است

فضای مجازی ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰

 

IMG_8508

به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی، همایش رسم هجرت با حضور جهادگران دانشجو و سایر اقشار به همت بسیج دانشجویی استان البرز برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در این همایش ضمن تبریک ایام مبارک بعثت رسول مکرم اسلام و سالروز تأسیس بسیج سازندگی به‌فرمان رهبر معظم انقلاب، بیان داشتند: لبیک پرشور مردم به دستور تشکیل جهاد سازندگی از سوی حضرت امام (ره) در ابتدای انقلاب و اقدامات جوانان در عرصه‌های جهادی در طول سال‌های متمادی انقلاب، نشان داد در این جوانان که به دنبال رضایت الهی هستند و با این نگاه پا به عرصه‌ی خدمت‌رسانی می‌گذارند، قابلیت‌هایی وجود دارند که قابل و اندازه‌گیری نیست.

ایشان با اشاره به نگاه جهادی رهبر انقلاب در حل مسائل کشور و اجرای اصول اقتصاد مقاومتی، اظهار داشتند: متأسفانه هنوز در سطح مدیران ارشد کشور، علاقه به حضور نیروهای خارجی در فعالیت‌های داخلی کشور وجود دارد؛ اما عمل شما با اثبات شعار “می‌توانیم”، حجت را برای مجموعه‌های دیگر تمام گده است و نشان می‌دهد که با دست‌خالی هم می‌شود کارهای زیادی انجام داد.

امام‌جمعه کرج اظهار داشتند: انسان‌ها به‌طور طبیعی از فکر و اندیشه و به‌طورکلی از روح خود، برای تقویت جسم خود خرج می‌کنند؛ درصورتی‌که در بیان امیرالمؤمنین توصیه به استفاده از جسم، برای تعالی روح گردیده است و این دیدگاه در عمل نیروهای جهادی به‌وضوح دیده می‌شود.

ایشان با تشکر از زحمات جهادگران بسیجی در عرصه‌های مختلف سازندگی خاطرنشان ساختند: شما از فرصت‌ها و زمان‌ها و امکانات خود استفاده می‌کنید تا به مردم خدمت کنید و درنتیجه‌ی این عمل، قوت روح و استحکام نفس شما بیشتر می‌گردد.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه بالاترین معرفت‌ها، معرفت نفس است، تصریح کردند: انسان باید بداند که از کجا آمده و به کجا می‌رود و یکی از چیزهایی که باعث می‌شود جان انسان رشد کند و نفس او بالنده شود و موجب می‌گردد که انسان در موقعیت‌های خاص تصمیم‌های درست بگیرد، این است که انسان با چشم‌پوشی از جسمانیات، به تربیت و تقویت جان خود بپردازد.

ایشان با بیان اینکه بندگی و تهجد، مصداق خرج کردن از جسم برای رشد روح است، بیان داشتند: اهل تلاش و اهل جهاد نیز ازجمله افرادی هستند که مصداق این روایت هستند و چنین اشخاصی که دارای روح بلندی می‌گردند، در موقعیت‌های خاص تصمیم‌گیری مانند دیگران متحیر نمی‌شوند و تصمیمات درست می‌گیرند.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این برنامه را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.