دیدار با کارکنان بنیاد مسکن استان؛

آرمان انقلاب اسلامی، خروج مردم از محرومیت، به‌سوی رفاه متناسب و تراز اسلام است

فضای مجازی ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ۰

بنیاد مسکن البرز (3)

علی رحیمی زاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز به همراه حجت‌الاسلام رضایی محلاتی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه و جمعی از کارکنان این بنیاد، با حضور در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با آیت الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به مناسبت هفته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شد، مدیرکل بنیاد مسکن استان به ارائه‌ی گزارشی از عملکرد این مجموعه طی سال گذشته پرداخت.

در این دیدار که به مناسبت هفته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شد، گزارشی از عملکرد این مجموعه در سال ۹۴، توسط مدیرکل بنیاد مسکن استان، ارائه گردید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، ضمن تبریک آغاز ماه رجب المرجّب و سالروز دستور امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۲۱ فروردین‌ماه سال ۱۳۵۸، بیان داشتند: عمل کارکنان بنیاد مسکن، خدمت به مردم و عیال الله است و به همین دلیل دارای حسن فعلی می‌باشد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با بیان اینکه بعضی کارها دارای ارزش‌افزوده‌ای هستند؛ تصریح کردند: این‌که برای چه کسی کار می‌کنیم و چه هدفی را از این کار دنبال می‌کنیم، مهم‌تر از این است که چه‌کاری انجام می‌دهیم و کار شما، به دلیل وجود نیت خدمت‌گزاری در آن، اگر با قصد قربت انجام شود، جزو بهترین نوع کارهاست.

ایشان بنیاد مسکن را از مهم‌ترین و مؤثرترین نهادهای انقلابی دانسته و خاطرنشان ساختند: در اهمیت این بنیاد همین بس که یکی از اولین نهادهای انقلابی است که به دستور بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به جایگاه ویژه اقشار محروم، در نگاه الهی امام خمینی (ره)، افزودند: دستور تأسیس بنیاد مسکن، نشان می‌دهد که نگاه و آرمان انقلاب اسلامی، خروج مردم از محرومیت، به‌سوی رفاه متناسب و تراز اسلام است.

ایشان با ابراز تأسف از به سامان نرسیدن کامل وضعیت مستضعفان پس از ۳۷ سال از آغاز انقلاب اسلامی، بیان داشتند: این واقعیت تلخ، نشان‌دهنده‌ی این است که سازوکارهای ما در این زمینه کامل نبوده و باید اصلاح شوند.

ایشان با اشاره به بیانی از امام (ره) مبنی بر اینکه “خرابی‌های حکومت طاغوت تا ۵۰ سال دیگر نیز حل نخواهد شد”، تصریح کردند: البته مسائلی مانند جنگ نیز در عدم نتیجه‌گیری کامل در این زمینه‌ها دخیل بوده‌اند و بحمدالله فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون در راستای مثبتی به‌پیش رفته‌اند که امید است با حمایت‌ها و نگاه ویژه‌ی مسئولین، این فعالیت‌ها با قوت بیشتری پیگیری شوند.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این دیدار را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.