نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

مبارزه‌ی جدی با مفاسد اداری، شعار سال جدید دستگاه‌ قضایی استان باشد

فضای مجازی ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ۰

دادگستری البرز

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، صبح امروز با حضور در محل دادگستری استان البرز، با رییس و کارکنان این اداره کل دیدار و گفتگو نمودند.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، ضمن تبریک حلول ماه رجب و ایام ولادت امام باقر (علیه‌السلام)، بیان داشتند: اقتدار دستگاه قضا باید به‌قدری باشد که هیچ‌کس جرئت جرم و جنایتی نداشته باشد؛ البته بحمدالله این اقتدار بالاست ولی گاهی بعضی افراد از رأفت اسلامی موجود سو استفاده می‌کنند که باید با این افراد با جدیت برخورد شود.

ایشان افزودند: حرکت رو به جلویی که در توسعه‌ی زیرساخت‌های مجموعه‌ی دادگستری صورت پذیرفته بیانگر اهتمام شما به پیشرفت است و آثار مفید آن در آینده معلوم خواهد شد.

امام‌جمعه شهر کرج با تأکید برداشتن برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌گذاری اقدامات، اظهار داشتند: همه‌ی فعالیت‌ها باید در راستای این هدف‌گذاری‌ها انجام شوند تا نتیجه‌ی مناسب حاصل شود.

ایشان خاطرنشان ساختند: در صورت وجود یک‌چشم انداز مناسب و دقیق، در انتها، کیفیت انجام کارها به شکل درست قابل‌پیگیری و بررسی خواهد بود.

آیت‌الله حسینی همدانی گفتند: معمولاً ریشه‌ی ناکارآمدی در بعضی مجموعه‌ها و کارهای مرتبط با عموم مردم و متن جامعه، ضعف نظارتی است که باید این جنبه‌ی کار تقویت شود و از افرادی در این مسئولیت‌ها استفاده شود که وامدار کسی نباشند و با قوت و توان کافی به وظایف خود بپردازند.

ایشان ادامه دادند: اگر مجموعه دستگاه قضا و نهادهای وابسته مانند قوای انتظامی به‌طور صحیح و به‌موقع به وظایف محوله و مأموریت‌های خود بپردازند؛ چهره‌ی عمومی نظام تقویت می‌شود و کارآمدی آن افزایش می‌یابد و این انجام‌وظیفه‌ی دقیق و صحیح به کیفیت نظارت‌ها در این قوا وابسته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، تصریح کردند: در همین راستا، مبارزه‌ی جدی با مفاسد اداری، می‌تواند به‌عنوان شعار سال جدید دستگاه‌ قضایی استان قرار بگیرد.

ایشان افزودند: حفظ و حراست از منابع طبیعی که طی سال‌های اخیر، مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرارگرفته است نیز یکی دیگر از مسائلی است که به علت موقعیت‌های مستعد زمین‌خواری و تخریب در استان ما، به شکل گسترده‌ای با دستگاه قضایی و دادگستری ارتباط پیدا می‌کند و دیگر وظیفه‌ی مهم این دستگاه‌ها در سال جدید است.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به وضعیت چهارفصل استان البرز و نام‌گذاری به‌حق این استان به‌عنوان “ایران کوچک”، اظهار داشتند: حفظ این شرایط ممتاز، مسئولیت سنگینی برای مسئولین استان از حیث حفظ منابع طبیعی به وجود آورده است.

در ادامه گزیده ای از تصاویر این بازدید را مشاهده می نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.