نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

افراد وظیفه‌شناس و آگاه به زمان، دفاع مقدس را اداره کردند

فضای مجازی ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ۰

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران (11)

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در اولین مرحله دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سال جدید، با سه خانواده شهید، جانباز و آزاده منطقه‌ی دولت‌آباد، دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، در دیدار پدر و مادر شهید “کربلایی صالح”، با اشاره به مقام معنوی عظیم شهدا، بیان داشتند: شهیدان نزد خدا مأجور هستند و با انبیا و ائمه (صلوات الله علیهم) هم‌نشین و محشورند؛ و باقیات‌صالحاتی برای والدین خود محسوب می‌شوند که عامل رفعت درجه و مقام آنان در نزد پروردگار نیز خواهند بود.

امام‌جمعه شهر کرج با اشاره به حضور اقشار مختلف جامعه در میادین مقاومت ۸ سال دفاع مقدس، این گستردگی را نشانه‌ی همگانی بودن روحیه‌ی دفاع از کشور و انقلاب دانسته و خاطرنشان ساختند: جبهه و جنگ مختص به یک قشر خاص نبود؛ وجود شهدای بسیاری از جامعه‌ی کاسبان و معلمان و پزشکان و امثالهم، نشان‌دهنده‌ی همین موضوع است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، ادامه دادند: عامل حضور فعال اقشار مختلف درصحنه‌های نبرد حق علیه باطل، وجود دید و آگاهی لازم و بصیرت کافی در این افراد بود و جبهه و جنگ را همین افراد وظیفه‌شناس و آگاه به زمان اداره کردند.

ایشان تداوم این تفکر و نگرش در جامعه را لازم دانسته و تأکید کردند: حضور فعال همراه با بصیرت و همه‌جانبه‌ی مردمی در همه‌ی عرصه‌های سیاسی اجتماعی، یکی از نیازهای مهم کشور در دوره‌ی کنونی نیز هست؛ درصورتی‌که این حضور محقق شود، کشور و جامعه در مقابل آسیب‌ها ایمن می‌شود و اقتصاد و فرهنگ جامعه نیز بیمه خواهد شد.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این دیدارها را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.