امام جمعه کرج:

خدمت به نماز و نمازگزاران، بالاترین افتخار است

فضای مجازی ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ۰

 

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در دیدار با انتظامات مصلای کرج، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) بیان داشتند: خدمت به آستان مقدس حضرت زهرا، خدمت به قرآن و عترت و اسلام است؛ او سیده نساء عالم است.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی اظهار داشتند: هرچند در جامعه مظاهری از فساد وجود دارد اما این شرایط با دوران قبل از انقلاب اسلامی و حکومت طاغوت قابل‌مقایسه نیست و درعین‌حال اکثریت افرادی هم که مبتلابه بعضی بی‌اخلاقی‌ها در جامعه هستند، متعمداً و از روی عناد این کارها را انجام نمی‌دهند، بلکه در صورت بهبود شرایط خودشان نیز علاقه‌مند به عفاف و پاکی‌اند.

ایشان خاطرنشان ساختند: درهرصورت عده‌ی اندکی که با اسلام مخالفت واقعی دارند، با برنامه‌ریزی و هیاهو جمعیت بیشتری را با خود همراه می‌کنند که باید این مسئله به شکل مقتضی کنترل شود.

امام‌جمعه کرج خاطرنشان ساختند: همه در جامعه یوسف (علیه‌السلام) و مریم (سلام‌الله علیها) نیستند و کسی هم این انتظار را ندارد؛ ولی باید جو و فضا را حفظ کرد؛ چراکه اگر فضای گناه و نابودی در جامعه حاکم باشد، عده‌ای به این سمت کشیده می‌شوند و بالعکس اگر فضای سلامت و پاکی حاکم باشد، به‌سوی خوبی‌ها سوق داده می‌شوند.

ایشان تصریح کردند: لازمه‌ی این مهم، ابتدا دانستن نحوه‌ی تشخیص عامل فاسد و سپس نحوه‌ی برخورد صحیح با آن است که باید در جامعه آموزش داده شود.

آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشتند: ویژگی مهم شما عزیزان این است که خادم نماز هستید، عده‌ای نماز را بر پا می‌دارند ولی شما جزو کسانی هستید که باعث می‌شوید نماز بر پا بماند و به همین دلیل از چند جهت نیز مشمول پاداش‌های الهی خواهید بود.

ایشان اظهار داشتند: عمل شما هم حسن فعلی دارد و هم حسن فاعلی، البته شیطان نیز بیشتر به شما می‌پردازد تا شما را از مسیر منحرف کند؛ لذا باید شما سعه ی صدر خود را بالا ببرید تا دچار وسوسه‌های شیطان نشوید.

 

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.