نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

طلاب و دانشجویان شهید، علم و عمل را باهم به عرصه جهاد آوردند

فضای مجازی ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ۰

دیدار پدر شهید

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، در ادامه دیدارهای هفتگی خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با دو خانواده‌ی شهید و یک جانباز منطقه‌ی گلشهر دیدار و گفتگو نمودند.

آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با خانواده طلبه‌ی شهید، عباس مهرانی، با بیان اینکه شهدا چراغ راه جامعه در مسیر حرکت به‌سوی کمال و سعادت هستند، خاطرنشان ساختند: اگر شهیدی به مقام طالبان دانش نیز مفتخر باشد، این روشنایی فروزان‌تر خواهد بود.

ایشان با اشاره به حدیث شریفى از امام صادق (ع) که فرمود: “إذا کان یوم القیامه جمع الله عزّ و جلّ الناس فى صعیدٍ واحدٍ و وضعت الموارین فتوزن دماء الشهدا مع مداد العلماء فیرحجّ مداد العلماء على دماء‌الشهداء”، “چون روز قیامت فرارسد، خداوند اولین و آخرین مخلوقات را در یک سرزمین گرد می‌آورد و ترازوها برقرار می‌گردد، سپس خون شهیدان با مرکب قلم عالمان سنجیده می‌شود و این نتیجه به دست می‌آید که مداد عالِمان از خون شهیدان سنگین‌تر است.”؛ اظهار داشتند: عالم و طالب علم و دانشجویی که به میدان شهادت وارد می‌شود، علم و عمل را باهم به عرصه آورده و جزای او نیز بالاتر است.

امام‌جمعه‌ی شهر کرج ابراز امیدواری کردند: انشالله توفیق حرکت در مسیر شهدا و اهداف و آرمان‌هایشان را پیدا کنیم و نگذاریم مسیری که باز کردند به دست خنّاسان بسته شود و این نور تا ابد در جامعه ساطع باشد.

در ادامه گزیده‌ای از تصاویر این دیدارها را مشاهده می‌نمایید.

در انتشار این خبر سهیم باشید:

پاسخی بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر وبسایت امام جمعه کرج در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.